{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af bil... {{forumTopicSubject}}

Da jeg skal bo i Tyskland i en tid er jeg ved at se på en bil dernede i prisklassen max 5000 EURO. Og der er mange at vælge imellem til den pris. Efter at ha læst lidt forskelligt rundt omkring er jeg kommet frem til en lille liste.. Men jeg kunne godt bruge noget hjælp, da jeg har svært ved at træffe et valg...
Hvis nogen har et forslag til hvilken af de nævnte biler som er den bedste, fedeste osv smiley så modtages gode råd gerne. regner med at købe en i løbet af 1-2 uger?
Direkte bud på en bil kan også linkes.
Jeg har selv kigget på
www.mobile.de
og
www.autoscout24.de
En anden ting er, at jeg regner med at sælge bilen igen i løbet af 2-3 måneder, så hvis nogen på forhånd ved at de kunne bruge en bestemt bil i den prisklasse, eller en billigere uden afgift, så kunne jeg jo vælge at købe den, og personen kunne købe den uden afgift senere smiley
Så kan der spares en del penge i forhold til at lade et import firma købe en for sig!
Hvis man ikke vil have en hel bil kan man jo bruge motor, gearkasse, læderkabine, udstyr (fx. klima, elruder, elspejle, fælge osv)
Her er listen jeg selv har fundet frem til:

VW Golf 3 VR6.
VW Passat VR6 årgang 1994 ->.
Audi A6 Avant (2,6 ell. 2,8) årgang 1995-1997.
Audi A4 årgang 1995-1997.
BMW E36 Sedan ell. Coupe 325 eller 328.
BMW E34 Sedan 525 eller 530 årgang 1992 ->.
Audi 80 Cabrio (2,4 - 2,8) årgang 1991 ->.
Mercedes C-klasse C280 - W202 årgang 1994 - 1997.
Opel Omega B/C MV6 Sedan ell. Caravan.
Opel Calibra 2,5 V6.
I alle tilfælde skal bilen have så meget udstyr som muligt. Gerne læder, klima, el-ruder, alu m.m. Derudover skal bilen have imellem ca. 150 -225 HK og et KM-tal under ca. 200.000 km. Forsikringen i Tyskland er nemlig MEGET billig i forhold til i Danmark. smiley
Nogen med erfaringer eller gode råd til ovennævnte biler?


Mvh Ricky


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af bil...
Kommentér på:
Hjælp til valg af bil...

Annonce