{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Fiat Punto = ¤%&¤& {{forumTopicSubject}}

Jeg kørte jo den her skide puddel ned omkring d. 10 december, som resulterede i en ødelagt kofanger samt frontskirt. Nu er poloen blevet afleveret til pladesmeden, men jeg får den tidligst tilbage på torsdag.
Til gengæld har jeg fået den her helt fantastiske fiat punto, som tikker i motoren, er helt og aldeles skrabet standard, og med store fede reklamer på siden. Med alt respekt for dem der kører punto.... hvad he... er det for noget?! Er der nogle der er tilfredse med deres puntoer. Jeg har fået et meget skidt billede af puntoen, men er der ikke et par stykker der kan ændre det?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Punto = ¤%&¤&
  • #1   3. jan 2005 Man får hvad man betaler for!
    Klart at en punto er ringere end end polo da den vel koster ca. det halve

• #2   3. jan 2005 Jesper P>>> Jeg tror du misforstår mig, jeg ville se en punto der var lavet noget ved, og som bare var nogenlunde. Jeg har tjekket din, og den ser da okay ud. Bare det at der er et midter-konsol er helt fantastisk. Det jeg synes virker mest åndsvagt på den jeg kører i, er at der ikke er nogen temperaturmåler til kølervæsken. Der er ligesom et "rum" ved siden af benzinmåleren, men den lyser ikke.

Casper>>> Tjah, det er vel som man ser det. Synes bare ikke man kan tage 150.000 kr for en bil uden temperaturmåler. Og bilen har ikke engang kørt 40.000 og motoren tikker allerede helt sindsygt.

Kommentér på:
Fiat Punto = ¤%&¤&

Annonce