{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

iiiiih jeg smadrer sgu den bil snart. {{forumTopicSubject}}

hør lige her...... først bobler min lak på den nylakerde bil.... bagefter smadrer jeg mine side skørter fordi min kommune ikke kan lide sænkede biler, og har besluttet sig for at lægge den højeste opkørsel i hele dk foran min kantsten....... så bakker jeg op i en sten og sørger hermed for at min bagkofanger også ligner lort...... MEEEEEEEEEEEEEN nej nu kommer det sjove.... mine fine udspartlede døre virker sgu heller ikke mere....de trækker ikke hårdt nok og jeg har selvføleglig glemt at installere en nød knap i lortet... så i dag kom jeg en time for sent på arbejde fordi min klamme pis slæde ikke vil åbne, pga et skod honda standart batteri der end ikke kan trække et armbåndsur... og så måtte dansk auto hjælp pænt komme og hjælpe mig....og nej jeg slap ikke for de smarte kommentarer:-(......men for at afslutte denne sørgelige historie så ligner min bil mildest talt lort lige nu....ridser
der hvor manden skulle ind i bilen... rød standart hjelm på bilen, ingen sideskørter, og så vinterdæk...aaaaaaaaaargh min baby ligner en flyulykke der er blevet slukket med en hammer:-(

men bortset fra det ....godt nytår-----


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iiiiih jeg smadrer sgu den bil snart.
Kommentér på:
iiiiih jeg smadrer sgu den bil snart.

Annonce