{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Sænkningssæt til Pug 306 PH1 {{forumTopicSubject}}

Hey there...

Jeg sidder her og vil gerne have smidt min 306 til jorden... Men jeg har ikke en skid forstand på hvad man skal gå efter osv smiley ... Jeg sidder og kigger lidt på nettet, men hvad skal jeg vælge? ... Kan man ikke købe et komplet sæt, så man både kan sænke for og bag? ... Det må heller ikke koster alt for meget, for penge har jeg sgu ikke særlig mange af smiley ... Mine støddæmpere bag ved skal skiftes anyway, så det passer jo helt fint at jeg kan skifte dem og få den smidt til jorden smiley ... Gerne lidt hjælp til hvad jeg skal købe? I er meget velkomne til at smide link til produktet også smiley

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkningssæt til Pug 306 PH1
  • #1   10. feb 2008 Hej kender du nogle mekanikere, der har haft noget at gøre med Peugeot eller Citroen? for de kører med torsionsstænger bagi, det er nogle stænger der holder bilen i stedet for fjedre, så det er rent faktisk helt gratis at få sænket bilen bagi, hvis man har forstand på det.
    Til foran skal du ud at have fat i et sæt fjedre eller evt. et sæt hvor fjederen allerede er monteret på fjederbenet. Hvis du går efter fjedrerne skal du have det rette værktøj for at få den ned over fjederbenet.
    Send mig en PB hvis der er mere du vil vide smiley


  • #2   11. feb 2008 Hmm, ja det gør jeg faktisk smiley ... Problemet er bare at det er ham, der har sagt at de skal skiftes bagved smiley ... Fordi de er i stykker, hvilket jeg også kan mærke når jeg kører over bump mm. ...
    Hvor meget skal en 306'er sænkes efter jeres mening? smiley


Kommentér på:
Sænkningssæt til Pug 306 PH1

Annonce