{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken stc..?
  • #1   14. feb 2008 Stemmer også Passat

  • #2   14. feb 2008 Vw Passat.
    Ikke til og slå ihjel og holder prisen godt os når du skal sælge den igen


  • #3   14. feb 2008 Mondeo helt klart...
    Peugeout er udelukket for den er fransk
    Passat er en fin bil men 4 år ældre.. mener VW priser er overskruet for de går sku i stykker som alt andet også...
    Ford er rimeligt billigt at reservedele også..


  • #4   14. feb 2008 Uden den mindste tvivl PASSAT

  • #5   14. feb 2008 Mondeo, den kører fantastisk, en silkeblød motor, og som regel med masser af udstyr - bare vær opmærksom på rust

  • #6   14. feb 2008 helt klart en passat. det er en lækker vogn . og de kører jo bare de motorer. vw blev den mest solgte bil i 2007, og især passat,en blev den mest solgte.

  • #7   14. feb 2008 Jeg har en Ford mondeo fra 2002 . . En 2,0 stc trend . . Og jeg må sige at jeg er fuldt ud tilfreds. . Det er en bil med masse af plads . . og køreglæde . . .Selv konen elsker ja hun siger så hendes bil men jeg mener jo det er min bil . .
    Det med rusten . . .Vi kørte ind til Ford og sagde at der var rust i dørerne for vi havde nemlig hørt at man kunne få det lavet hos ford på deres regning . . De fik bilen og vi fik en nylakret og rustfri ford tilbage fordi de har haft problemer med sealningen (eller hvordan det staves) på de første modeller af dem . . så det er på garanti . .
    Så ud af dem du sætter op vil jeg vælge forden for dens plads, køreengskaber og designet . . For det er en pæn bil . .
    Passaten . . Det er da osse en fin bil . . men jeg synes man får for lidt for pengene . . men det er en fed bil . . men utrolig dyr taget i betragning af hvad man ellers kan få . .

    Men det er bare min mening .. jeg har forresten haft flere VW'er . . og har stadigvæk 2 og nummer 3 på vej , . . så det er ikke fordi jeg ikke kan li VW . .

    MVH Henrik


  • #8   14. feb 2008 Mondeo... Uden tvivl..

    Kører super, bedste undervogn... Kanon lyd med 6 ben..
    Kæmpe baggagerum.. Masser af plads til barnevogn.

    Billigst i reservedele.

    Fik selv en 2.5 2003 for 14 dage siden.. Er hurtigt blevet meget tilfreds.


  • #9   14. feb 2008 Mondeo ser bedst ud, og kører bedre end de andre.

Kommentér på:
hvilken stc..?

Annonce