{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Råd til salg af gammel bil {{forumTopicSubject}}

Jeg har Peugeot 205 fra 1989 som jeg gene skulle af med. Den har i øjeblikket 8 måneder til syn. Mit problem er så, at jeg ikke ved hvad der bedst kan betale sig med hensyn til salg af denne.
Regner med en pris på omkring 7000, men ved ikke om det skræmmer folk at den kun har 8 måneder til syn.
Tror kun det er håndbremse der skal laves for at den kan gå igennem syn. Så med syn osv vil det koste mig cirka 1000 kr. Men vil de penge være givet godt ud i forhold til muligheden for salg?
Vil den være nemmere at komme af med ved at den har 2 år til syn, men prisen dog også vil stige lidt?

Er i tvivl om hvad der er mest fornuftigt, og om jeg bare skal have tålmodighed og vente på der er en der tager den som den står nu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd til salg af gammel bil
  • #1   19. feb 2008 hvis det kun vil koste dig 1000 at syne den. så gør det. bilen er nemmer og sælge og kan nok indbringe 13.000 nysynet jo smiley bare husk at få lavet syns dato'en om på bilen så den nye ejer ikke skal syne om 8 mdr smiley

• #2   19. feb 2008 Hvis det kun vil stå dig i 1000kr + synsafgift, så vil jeg mene at det godt kan betale sig... det er jo let for dig at sige, at der mangler meget lidt for at den kan synes, når folk kommer og kigger på bilen.

Det er bedre bare at få tingene repareret og sælge nysynet smiley

• #3   19. feb 2008 Nå okay, 1000kr var MED syn? Så kan det klart betale sig smiley

• #4   19. feb 2008 Altså ved ikke det kan jo godt ske der kommer noget ekstra med hensyn til CO2 osv, det er ikke lige til at sige. Men tror jeg prøver at smide den på værksted, og se hvad de siger til den, og så får den til syn.

• #5   19. feb 2008 kør den da til syn istedet for værksted.. så slipper du med synsafgiften og du ved hvad der skal laves... :).. nogle værksteder får ikke det hele med, eller de har det med at sætte ekstra på...

• #6   19. feb 2008 Ja det er selvfølgelig rigtig nok! Ved bare på forhånd at håndbremsen er død, så det bør jeg nok få lavet inden, det er jo ihvertfald en af de ting de tjekker!

• #7   19. feb 2008 bare sælg den, du får ikke meget mere for den alligevel, synes selv at 7k næstten lyder lidt optimistisk.. er jo en tude gammel bil og kun 1.1, det kunne betale sig at fikse det hvis den var liiidt mere speciel..

Kommentér på:
Råd til salg af gammel bil

Annonce