{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift tilbage ved totalskade?
  • #1   6. mar 2008 Hvordan kan det være forsikringen ikke dækker ? ingen kasko ?

Det vil heller ikke kunne svare sig og trække afgiften ud for den skal toldsynes og vuders så.. og en totalskadet bil er højst 5000,- værd.. og 80% af det er ca ingenting..

• #2   6. mar 2008 jeg tror kun du kan få afgift tilbage hvis du eksportere den ud af landet.!

Men det tror jeg næppe kan betale sig, så er der huggeren hvor du vel kan få et eller anden symbolsk beløb for den, eller sælge den i dele og hugge resten op.!

• #3   6. mar 2008 oka jo havde forsikring på men en længere historie hvad kan man forvente at få hos en hugger det skade på føresiden forskærmen og drivakslen blev revet ud af motoren plus der er bule i taget karoseen nok skæv flækket forude og begge airbags sprunget ved det vidt begreb men hvad plejer sådanne ophuggere at give?

• #4   6. mar 2008 Kan godt ske jeg kan hjælpe dig.. Har en kammi der krøllede hans C5 i en spritter, han solgte den til nogen der exporterede den... han fik da 30000 for den, og den var HELT krøllet(rundt på taget et par gange)
    Send lige pm med nummer så ringer jeg lige..

Kommentér på:
afgift tilbage ved totalskade?

Annonce