{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

info ang skyline? {{forumTopicSubject}}

tja retter vel nok mest henvendelse til de få der har sådanne en vogn.

da jeg går med kraftig overvejelse at købe mig sådan en maskine med henblik at bruge den til track og træf primært indtil afgiften er faldet lidt, har jeg diverse spørgsmål.

da jeg er kræsen og vil have mig en r34 som er røv dyr ja ved det, findes der et utal af modeller..

så jeg kunne godt tænke mig at vide hvad de forskellige ting står for. såsom GTS, GTR, vspec osv osv. hvilke er med 4x4 og kan de slås fra og til på alle med 4x4? er det lige så holdbart som baghjulstrukken?
og hvordan er det nu med 4 hjuls styring?

sidst men ikke mindst.. kan det betale sig selv at finde og hente den hjem og hvor er bedst og billigst? skal lige siges at jeg prøver ikke at finde den billigste af den billigste da den som regel samtidig hænger sammen med stand.
men kan det svarer sig at hente hjem fra japan eller new zealand eller andre steder i forhold til England? England er jo forholdsvis nemt da man jo bare kan tage færgen over og hente en..

håber på nogle svar..

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  info ang skyline?
  • #1   7. mar 2008 Hej

    En R34 er MEGET dyr og MEGET svær at få på danske plader da den ikke er eu godkendt

    GTT som R34 hedder er 2.5 række 6 med en turbo og baghjulstræk
    GTR er 2.6 række 6 med twinturbo og 4 hjulstræk
    Vspec er som GTR bare opgraderet lidt i bremser og undervogn same 4 hjulstrækker kan slåes fra og til

    det er med 4 hjulsstryring er mega fedt, når man fx tager et sving hurtigt griber den bare i stedet for at skride, dermed ikke sagt at den ikke kan skride for det kan den sku.

    det kan sagtens betale sig at hente den selv men find en i england der kan hente den hjem fra Japan fordi det er nemmere at få den til england og evt registret der da de jo også har højre styring


  • #2   7. mar 2008 ellers er der jo altid japanerimport.dk hvis noget skulle gå galt

  • #3   7. mar 2008 Der kører en R34 gtr rundt på bornholm på danske plader så kan godt lade sig gøre.

  • #4   7. mar 2008 ok. har lige tilføjet dig min venneliste da man altid kan få brug for hjælp ang de nissaner.. ja r34 er en meget dyr sag.. mener der er en på plader i DK er det ikke korrekt? en hvid en.. men som sagt har jeg ikke behov for at få den på plader med det samme. og ja har sgu nok heller ikke råd da bare anskaffelsen er dyr nok.

    men r34 er nu den jeg helst vil have og da jeg samtidig gerne vil have noget ikke alle har er det jo sådan en jeg skal have..

    hvordan er det med at skaffe stumper til dem og er prisen unormal høj samlignet med mange andre bilmærker?

    dvs at jeg skal have fat i den der hedder r34 gtr vspec for at få det hele?


  • #5   7. mar 2008 ja ved godt der er japanerimport men penge sparet er jo penge sparet.. har familie i england så det er forholdsvis nemt for mig at smutte derover..

    er det svært at få lavet papirer på dem herhjemme?


  • #6   7. mar 2008 Nikolaj, det tror jeg nu ikke der gør.
    Der er en r34 gtr på dk plader, men igen så burde det være umuligt...

    Og det er jo et åbent spørgsmål, du skal ihvert fald læse noget mere om dem hvis du er i tvivl, da en gts ikke har en skid med en gtr at gøre smiley

    Og den bedste trackday liner vil klart være en r32 da den er lettere bla.
    Du kan evt få noget hjem fra japan der er modded hvis du vil spare nogle $ på tuning. men igen så koster det at have den kørende...


  • #7   7. mar 2008 har læst og kigget en del. men ville være sikker på hvad det var jeg skulle kigge efter.. ved godt at en gts og en gtr ikke har ret meget med hinanden at gøre.... alt med at det koster at have den kørende ved jeg det gør alle biler og især hvis der er hk under hjelmen.

    ang en r32 så tiltaler den mig ikke så meget som r33 og r34..
    havde også tænkt på en der var modded men så er det vel nemmest at finde en fra japan?


  • #8   7. mar 2008 Ja klart, men sørg for at få noget der ikke har fået for meget kniv, for så kan man starte med at skifte alle sliddele :-S


  • #9   7. mar 2008 og du får ikke en vogn du tager direkte hjem fra japan på dk plader..

  • #10   7. mar 2008 hvad skal der til for at få den på plader hvis man importere en hjem? fra henholdvis japan og england

  • #11   7. mar 2008 jamen du kan ikke lovligt fra japan.
    Og fra england skal der jo laves en smule om før de vil se den i en dansk synshal....


  • #12   7. mar 2008 hvad gør de så med dem de importere via japanerimport??

  • #13   7. mar 2008 hvor mange penge har du til en R34 ...?

  • #14   7. mar 2008 oliebrænderen.... det afhænger helt bestemt af stand.

    hvor meget jeg har at lege med er kun min sag syntes jeg..men det er mere end 100000 og mindre end 1000000..


Kommentér på:
info ang skyline?

Annonce