{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Ang. Tidligere indlæg om Totempo {{forumTopicSubject}}

Hej.

Der ligger et tidligere emne om Totempo, som måske først skal læses inden dette læses.

Lidt længe om at skrive igen, men efter meget rod med Totempo frem og tilbage viste det sig endelig at det var mig der havde ret. Jeg fik arbejdstimer betalt tilbage fra Totempo og en beklagelse med i pakken da de havde brugt tid og krafter på andet end hvad de skulle.

Jeg vil meget gerne dele dette med jer andre derude, da det ikke er alle som finder "de små ekstra" ting. Snakkede med en fra DR kontant der siger at jeg ikke er den første som oplever dyre regninger fra Totempo end hvad det koster på andre værksteder og det virkelig nogle gange kan betale sig at sige fra sig. Men jeg er den første der har fået ret i en sag. Så hvis i andre har oplevet noget lignende samme problem. Del det endelig med alle os andre, så vi ikke bliver snydt af de mange uoverskuelige regninger.

Ville bare dele mit med jer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Tidligere indlæg om Totempo
  • #1   7. mar 2008 hvad fik du lavet.. eller ikke lavet?

• #2   7. mar 2008 Står som sagt i den tidligere artikel smiley

• Hansen G
    Hansen G Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 200
    #3   7. mar 2008 Alt respekt for at man klage men som jeg læser dine indlæg er det jo det rene
    onemanshow da vi jo kun se dine udtagelse!

a) Kom nu frem med konkret hvad er det du har fået ret i og hvor mange kroner
    har du fået eftergivet og for hvad?

b) For resten hvad heder den mand du har talt med på DR-kontant?

c) Ovennævnte kræver virkelig en dokumentation fra din side!

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #4   7. mar 2008 ToTempo ligger stadig inde med det halve af min gamle motor, samt en masse brudte aftaler/løfter. Aldrig om jeg vil røre firmaet, med andet end mit alubat.

• #5   7. mar 2008 Det kan jeg godt se at det kun er mit i kan se, men jeg kan jo ikke sidde og ligge mine regninger herind osv..

Jeg fik lavet noget køler termostat ved motoren i bilen og det kostede 3200 kr. jeg fik knap 700 kr igen. Jeg fik ret i at det havde kostet for meget at få lavet hos dem, for som der står på deres hjemmeside er de lige så billige som det billigste autoriserede værksted og de havde brugt over 1 time længere tid end hvad andre skal bruge på at lave samme fejl.

Kan det ikke gøre lige meget hvad personen hedder?

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #6   8. mar 2008 Troels, det er lidt morsomt - Hos mig, da jeg henvendte mig til dem over deres ALT for dyre timepriser, og havde beviser på andre autoriseret værksteder som tog f.eks. 400kr/t, skyndte de at vifte mig af med "Det autoriserede værksted SKAL være af samme producent, som din bil" .. Det er verdens største omgang lort, jeg nogensinde har hørt.

Kommentér på:
Ang. Tidligere indlæg om Totempo

Annonce