Ang. Tidligere indlæg om Totempo {{forumTopicSubject}}
Hej.
Der ligger et tidligere emne om Totempo, som måske først skal læses inden dette læses.
Lidt længe om at skrive igen, men efter meget rod med Totempo frem og tilbage viste det sig endelig at det var mig der havde ret. Jeg fik arbejdstimer betalt tilbage fra Totempo og en beklagelse med i pakken da de havde brugt tid og krafter på andet end hvad de skulle.
Jeg vil meget gerne dele dette med jer andre derude, da det ikke er alle som finder "de små ekstra" ting. Snakkede med en fra DR kontant der siger at jeg ikke er den første som oplever dyre regninger fra Totempo end hvad det koster på andre værksteder og det virkelig nogle gange kan betale sig at sige fra sig. Men jeg er den første der har fået ret i en sag. Så hvis i andre har oplevet noget lignende samme problem. Del det endelig med alle os andre, så vi ikke bliver snydt af de mange uoverskuelige regninger.
Ville bare dele mit med jer.
mar 2005
Følger: 174 Følgere: 170 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.197
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 66
sep 2007
Følger: 1 Svar: 200
onemanshow da vi jo kun se dine udtagelse!
a) Kom nu frem med konkret hvad er det du har fået ret i og hvor mange kroner
har du fået eftergivet og for hvad?
b) For resten hvad heder den mand du har talt med på DR-kontant?
c) Ovennævnte kræver virkelig en dokumentation fra din side!
Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 66
Jeg fik lavet noget køler termostat ved motoren i bilen og det kostede 3200 kr. jeg fik knap 700 kr igen. Jeg fik ret i at det havde kostet for meget at få lavet hos dem, for som der står på deres hjemmeside er de lige så billige som det billigste autoriserede værksted og de havde brugt over 1 time længere tid end hvad andre skal bruge på at lave samme fejl.
Kan det ikke gøre lige meget hvad personen hedder?
Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
Ang. Tidligere indlæg om Totempo