{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Torben R
Torben R
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Vil du gerne køre race? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes, der manglede nogle muligheder for at komme til at køre rigtig race uden at bruge en masse penge. Jeg er derfor ved at arrangere et stort gokartløb, hvor alle kan deltage. Ud over 1- 2 dage med sjovt race i udlejningsgokarts kan du vinde en rigtig racergokart til en værdi af ca. 24.000 kr.

Der er uforpligtende forhåndstilmelding på www.gokartweb.dk - begrænset deltagerantal.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du gerne køre race?
  • #1   12. jan 2005 hvoe henne i landet bliver det holdt

• Torben R
    Torben R Tilmeldt:
    jan 2005

#2   12. jan 2005 Jeg er stadig ved at forhandle med banerne, men efter planen skal der køres i Vojens og Roskilde.

• #3   13. jan 2005 Roskilde.. så skal jeg klart med.. den er for fed den bane.

• Torben R
    Torben R Tilmeldt:
    jan 2005

#4   13. jan 2005 Folkeræs lyder også rigtig sjovt! Og det er sikkert også billigere end at køre rigtig gokart. Det var nu også mere det løb, jeg er ved at arrangere, hvor man kan komme til at køre mod en masse andre uden at skulle købe en kart først. Og at man så kan vinde en kart gør det jo ikke mindre sjovt - så kan man jo sælge den og køre Folkeræs bagefter, hvis man hellere vil det smiley

• ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 203
    #5   13. jan 2005 Torben
    dit link virker ikke er du evt. ved at opdatere???

• Torben R
    Torben R Tilmeldt:
    jan 2005

#6   13. jan 2005 Hos mig virker linket fint... måske har den lige været nede et øjeblik.

• ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 203
    #7   13. jan 2005 oki ville sku gerne tilmelde mig i vojens... pris ??

• Torben R
    Torben R Tilmeldt:
    jan 2005

#8   13. jan 2005 Hverken pris eller dato ligger fast endnu. Du kan lave en uforpligtende forhåndstilmelding, så kommer der er mail ud når alle detaljer er klar. Der, der forhåndstilmelder har fortrinsret til at deltage - men er ikke forpligtet før de har set detaljerne og tilmeldt sig endeligt.

Kommentér på:
Vil du gerne køre race?

Annonce