{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

peter i
peter i
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20

Hjælp!! billig t hansen lort !! {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået skiftet kobling og udrykkerleje for 10.000 km siden. På en a4 fra 95. Men nu er udrykkerlejet færdigt. Den rasler når man kobler ud. Hva syntes i jeg skal gøre.
Skal jeg få skifte hele pisset og få originale dele på eller er jeg bare uheldig, og kan nøjes med at skifte det leje.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!! billig t hansen lort !!
  • #1   14. jan 2005 originale dele

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#2   14. jan 2005 Jeg fik bare af vide af en mekaniker at de bliver lavet på samme fabrik som original. Men fucking 10.000 km !! smiley

• #3   14. jan 2005 Det ville jeg mene.

T-hansen er noget LORT.

• #4   14. jan 2005 Godt nok surt =(
    Har lige købt ny kobling til min egen, kunne heldigvis få en ny original med udrykkerleje til 300 kr. mere end ved tsvansen

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#5   14. jan 2005 Amen !! smiley

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#6   14. jan 2005 Det var ellers billigt mark.
    Jeg kan dårligt huske hvad jeg gav. Men mener omkring 1500.

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#7   14. jan 2005 Jeg er dog kun slagter, men mener heller ikke det kan være rigtigt. Er der garanti på tror du ?? Eller hva gjorde din far med golfen ??

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#8   14. jan 2005 Er der nogle der kan anbefale et andet sted, jeg kan købe en ny kobling.?

• #9   14. jan 2005 tag ned til din lokale reservedels pusher og få ham til at skaffe en kobling i god kvalitet. (sachs feks).
    jeg fik en sachs kobling til min mors fiesta for 350 kr mere end t hansen skulle have for en aller anden no name kobling.
    har ogaå haft en anden uheldig oplevelse med t hansen koblinger. det var i min gamle fiat 127. den blev udstyret med en t hansen kobling hvilket resulterede i at koblingen stort set var umulig at dosere rigtigt. enten var den koblet til eller ej. koblingspunktet eksisterede nærmest ikke. så om igen og på med en ordentlig kobling. kan anbefale sachs.

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#10   14. jan 2005 Tak for tippet. Er blevet ANBEFALET BONDEX kender du den ?

• #11   14. jan 2005 Thansen stinker....
    Har du regning på det, hvis du har kan du klage til Thansen og så skal de betale for at få det lavet....

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#12   14. jan 2005 Ja det har jeg. Og jeg er oprettet i deres database som kunde så de kan sagtens se jeg har købt den hos dem. Men hvad for dig til at tro de vil/skal betale ??

• #13   14. jan 2005 jeg mener på mont af den???

• #14   14. jan 2005 det er ikke lige et mærke jeg kender. men bare det ikke er en t hansen model:-)

• #15   14. jan 2005 De har solgt en vare der ikke holder det de lover... Derfor skal de erstatte det.... Det ville mene!!!

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#16   14. jan 2005 Ja jeg køber ikke en gang en pudse klud hos de mongol aber mere smiley

• #17   14. jan 2005 Sådan skal det lyde.....

• #18   14. jan 2005 De eneste varer der kan unddrage sig købelovens bestemmelser er service ydelser samt madvarer så du må bare have fat i kraven på TSvansen og bede dem om enten nye dele eller en rep. af din skade.....Det kan KUN gå for langsomt Peter!!!!

Mvh. anders

• #19   14. jan 2005 Dvs. garantien gælder som på alle andre varer....

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#20   14. jan 2005 Tak for indlæggene alle sammen. Jeg prøver i første omgang at få mine cash tilbage, da jeg hverken vil have nye dele fra dem. Og de skal holde deres fingre fra min øse smiley

• #21   14. jan 2005 Hmmm.... Jeg har kørt med defekt udrykkerleje i ca. 30.000 km nu, i min Civic! Hehe... Honda det er sgu noget der dur :0)

Men generelt tror jeg man skal holde sig fra at købe reservedele fra T-hansen...

• #22   14. jan 2005 Prøv hos www.becker.dk

• #23   15. jan 2005 En kammi fortalte mig at bremseklodser fra superdæk og thansen er det samme... tror ikk man ska være så nervøs for at købe thansen dele... købte selv flere dele til min vectra a bremser, vandpumpe, tandrem, og en masse andet skrammel og har aldrig været uheldig...

• #24   15. jan 2005 Arhh... Sådan noget køber man sku da slet ikke hos Thansen... Hvis du skal købe uoriginale dele så køb hos Bak og Uhrenfeldt eller sådan nogen men aldrig hos Høyer, Thansen eller sådan nogen discount steder...

• #25   15. jan 2005 Jeg har aldrig haft uheldige oplevelser med hverken thansen eller høyer. Synes da generelt at de ting de sælger har en kvalitet der matcher den pris de sælges til. Jeg vil dog sige at jeg kun handler der når jeg ikke kan finde stumperne i den lokale ftz, hvilket er sjældent.

Tror peter har været uheldig med sin kobling, og er da sikker på at garantien nok skal dække, selvom der ikke er papir på monteringen. Hvis altså garantien ikke er udløbet.

• jacob n
    jacob n Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 37
    #26   15. jan 2005 hehe Lasse S tro på de betaler de betaler for den montering........ det jo ikke dem der sætter det på og derfor kan de ikke betale afstatning..... men kun bytte varen til en anden.......

og desuden har thansen sammen leverandør som 60 % af alle andre autoforhandler...

• #27   15. jan 2005 Man får hva man betaler for.

• #28   15. jan 2005 Jeg har altså heller ikk problemer med det jeg har købt. Det holder godt nok. har os købt bremser hele vejen rundt, bremserør, lejer hele vejen rundt. bag fjedre indtil jeg får råd til nogle hårde sænknings fjedre.

Men jeg køber ikk anlæg der, jeg ska have et bedre mærke.

Man får det billigt, og mærket er tit det samme som andres.

• Lars O
    Lars O Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Svar: 1
    #29   15. jan 2005 Hej der !!
    prøv at købe reservedele over nettet,
    prøv f.eks. ( https://secure.gsfcarparts.com/shop/next.asp)
    og spar op til 80% på nogle dele. Der er ingen skjult told hvis du handler i et andet EU-land, som privat person. (i dette tilfælde England)
    MVH. Lars

• #30   15. jan 2005 Du siger nok at du aldrig har haft problemer men jeg har erfaret det men hvis du er ligeglad med din bil så sæt endelig sådan noget discountpis på men f.eks havde jeg et par skiver jeg mont. på en golf fra tsvansen de varede cirka 5000 km og så så de sådan ud )( set fra siden dejligt ikke og det er ikke første gang men det var bestemt den sidste så klogeåge køb du endelig sådan noget pis hvis du er ligeglad...
    Men held og lykke...

Kommentér på:
Hjælp!! billig t hansen lort !!

Annonce