{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

hvad skal jeg nu vælge {{forumTopicSubject}}

hej bg

har nu vært ude og se på bil

har kikke på

golf 2 1,8 ny syndet og ingen rust

golf 3 med lidt rust i bunden skal synes

nissan primera 1,6 twincam 102 hk

opel vectra A 2,0 16 v 1?? hk

opel astra F 1,6 sport 75 hk

skal bruge den fra og til arbejde

og må ikke koste får maget
og være bilig i benzin

hvad villei ta

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal jeg nu vælge
  • #1   16. mar 2008 er der ingen rust så nissan

• #2   16. mar 2008 oki nissa har lidt men det er min bordes så kan få den når jeg ville astraen har også lidt i bunden og lidt i skærmne

• #3   16. mar 2008 vectraen har 150 hk...
    men skal du til og fra arbejde tror jeg jeg ville vælge nissanen hvis der ikke er rust i den

• #4   16. mar 2008 bare ikke opel

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #5   16. mar 2008 vectraen kan osse have 136hk...

• #6   16. mar 2008 hmmmm

Golfen kan godt blive tørstig..

Den anden golf kan nemt vise sig at blive et dyrt bekentskal især når den skal synes og har rust i bunden.. hold dig fra den.

Nissan - tja.. der er ikke ret meget at komme efter der.. så længe den ikke er rusten er der i og for sig ikke noget i vejen for den... hvis du da ellers kan lide designet... kan dog også være tørstig.

Vectra A kan ruste extremt meget i undervognen. Der kører (desværre) færre og færre af dem rundt, så regn ikke med at skulle beholde den længe uden meget svitz.

Astra F>> HERLIG BIL... så længe der ikke er rust i den er det nok det bedste bud i min verden.... jeg vil mene det skal være en dyst mellem Nissan Primera og Astraen.

• #7   16. mar 2008 .... men.. .har du ret meget over 40 km til og fra arbejde så overvej seriøst en diesel... fx en golf model "sparegris" som min, hehe

• #8   16. mar 2008 ups.. så lige at astraen også var begyndt at mugle.... prøv at se om ikke du kan finde en UDEN rust og så sammenlign den med primeraen...

Gennerelt vil jeg fraråde dig at købe bil af familie.. der er sq ikke noget som brugte biler der går i stykker der kan skabe splid i familien.... Hvis den smider toppakningen dagen efter du har overtaget den vil du enten blive sur på din bror, eller han vil få dårlig samvittighed og føle sig forpligtet... men.. hvis du vælger hans bil så sørg for at få extremt rene linjer INDEN der evt. sker noget.

HUSK - en god gang SUVO er en god gave til ens undervogn.. også på gamle biler :o))

• #9   16. mar 2008 Golf II... De er ikke til at slå ihjel... Også kører de for det meste super.. Elllers Golf III

• #10   16. mar 2008 golf 2

Kommentér på:
hvad skal jeg nu vælge

Annonce