{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ford sierra
  • #1   17. mar 2008 kig efter rust sierra ruster meget i inderpaneler og bagvanger eller er det sku en god bil bare kig under min profil der er både billeder og film med min

• #2   17. mar 2008 de ruster rigtig meget og toppakningen springer som smør mit råd er find en anden bil.... hvis du ik selv kan lave det.....

• #3   17. mar 2008 har lige snakket med dem. det eneste rust der er i den, er 1 område på 5*10 cm i hver hjulkasse bag i. og der er lavet toppakning i den for 15000 km siden

• #4   17. mar 2008 Toppen ryger sgu kun hvis den får tæsk når den er kold.. Og så er det kun dohc motoren der har den svaghed.

Men kig den godt efter for rust over det hele.. især i bagvangerne.

Ellers er det sgu en fin vogn, men som alle andre biler fra den årgang er de jo ved at være rimelig slidte mange af dem.. så kig dig godt for inden du køber.

• #5   17. mar 2008 Det er en rigtig fin bil til prisen, har selv 2 af slagsen pt. Det eneste er lige de toppakninger - dog ikke noget jeg har været ude for, og så rust i bagvangerne og fodbrønden i højre side. Ellers kan alt andet ses.

Det er en uhyre stabil bil som er billig i dele og rigtig nem at skrue på.

Jeg kan da varmt anbefale denne bil.

Kommentér på:
ford sierra

Annonce