{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.115 visninger | Oprettet:

Er vi har KUN for at genere andre ??? {{forumTopicSubject}}

Eller er det for hyggen skyld ....... jeg er for det sidste men kan tydeligt se at en vis : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21055
bevidst gi´r latterlige karraktere mon ikke KUN for at genere alle andre på siden ............ hvordan fan.... kan man kun gi et 1 tal til en gl. 3,0 cs BMW ... 4 til puma osv.
det er sgu en tand for let at give dumme point til alle herinde.......... eller er der plads til den slags ????

Mvh jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er vi har KUN for at genere andre ???
  • #1   16. jan 2005 jaaa...
    Jeg fik et 1 tal af ham her...
    Link.: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3090

    Da jeg spurgte om en begrundelse, skrev han at det var fordi min bil er grim og jeg skulle holde min kæft..


    Ja, når mna så skriver episoden her i et forum skriver diverse folk at man er tudefjæs osv...

    Så gider det ikke mere...


  • #2   16. jan 2005 Jeg ved ikke hvilke stemmer han har givet til hvilke biler, men ham i puma'en har da INTET at brokke sig over. Hans bil er stort set standard, med en 1,4 liters motor.. Den burde ikke have mere end 3, hvilket jo er middel, hvis det stod til mig.
    Jeg ved ikke hvad han ellers har stemt på, men det kan da godt være mange af dem er uretfærdige.


  • #3   16. jan 2005 jeg har droppet de stemmer,, det eneste der gælder for mig er at jeg er glad for min bil--

  • #4   16. jan 2005 start med at kigge under LARS K

    her : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_stemstat.asp?ID=6594

    faktisk alene dette er grund nok !!!!

    -jesper


  • #5   16. jan 2005 kasper - hvis det sådan at hver gang man åbner dette site og man så bli´r svinet til med dumme point ... såå forstår jeg dig sgu godt !!

    men meningen er vel at dette her skal være sjovt og for at vi kan hygge os ????

    -jesper


  • #6   16. jan 2005 sådan thor


  • #7   16. jan 2005 Vi er her da forhåbentlig for at hygge os, men lad være med at hænge dig for tungt i de stemmer.

    Faktisk synes jeg at stemmerne på Puma'en og 924'eren som der stilles spørgsmål ved er fair. Stemmer over middel, men ikke "lækre" biler, og det afspejler stemmerne.


  • #8   16. jan 2005 Tjaa... hvis vi skal smide vores mening her... så vil jeg sige at man burde ikke lægge en stemme uden en kommentar... og det skal enten være at man syntes godt om den ellers skal der komem KONSTRUKTIV kritik... og begrundelse....

    derfor hvis man ikke kan lide bilen og ik har en begrundelse ... hvorfor så overhovedet smide en stemme...

    hvilket nok også kan ses af min stemmefordeling med 95% 7'ere... og det er fordi jeg mener det...

    dog tjekker jeg næsten aldrig mine egne stemmer... kun hvis der kommer en kommentar... som kan bruges... eller hvis nogen som ovennævnte giver en ubegrundet 1'er...


  • #9   16. jan 2005 desuden syntes jeg en Standard-bil kan være fuldt ud ligeså flot som en stylet... ! ... kommer dog an på smag og behag .... hvilket heldigvis er forskelligt smiley

  • #10   16. jan 2005 brian D - du har sgu fat i den rigtige ende !!!!
    -jesper

    såå derfor smid LARS K for porten !!!!


  • #11   16. jan 2005 syntes generelt holdningen herinde har været længe at hvis bilen ikke har for 50k+ i ekstraudstyr så er den ikke værdig til at være her... + at hvis den så endelig har dette så skal den være fake...

    troede det var et bilgalleri... og et sådant kan indeholde biler i alle afskygninger... standard, stylet osv...

    men hva... den mening når man jo ik langt med herinde ... ??


  • #12   16. jan 2005 FAKE skal ud efter min mening men det skal en nar der kun kan give point for at genere andre herinde SGU osse !!!

  • #13   16. jan 2005 ja... dem som hører ind under definitionen af Fake skal ud...

    eller bare slet ikke ind ... smiley ...

    og ja... mht pointsene så har jeg vist givet min mening...

    som sagt hvis man ik har noget godt at sige så skal man ikke sige noget som helst ... smiley


  • #14   16. jan 2005 enig Brian D

  • #15   16. jan 2005 Syntes det er plat som folk skal tude over at få et 4-tal...! Kan godt forstå det hvis man har en flot bil som man har gjort meget ud af, men fx Puma´en er jo standart, så hans karakter er der fair...! Selv skriver han at han vil mene at den er et 5-7 tal værd...! Hvad sku vi så gi dem der stiller op til DFB...??? Der er for mange herinde med stort set standarte biler som mindst forventer et 5-tal...!!!

  • #16   16. jan 2005 tjek dette med 3,0 cs :
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_stemstat.asp?ID=6594 og kig under Lars K ............ såå kunne han sgu begrunde det fårking 1 tal .............. men at give et 1 tal til sådanne en bil så er det KUN for at genere !!!!

    mvh jesper


  • #17   16. jan 2005 Thorbjørn J: hmm... vil ikke holde helt med dig i denne teori... idet dette er et bilgalleri og dette er netop IKKE som DFB.

    DFB går ud på at man har stylede biler, som man har puttet mange penge/timer i ... dette er et bilgalleri... det skal være tilgængeligt for alle der har en bil... (efter min mening...) hvis der skulle være et krav så skulle det da være at de skulle være på plader eller lign...

    det at den er stylet eller ej ... det er en smags sag...

    selv syntes jeg (som tidligere skrevet) at en stylet bil og en ikke-stylet bil kan være lige flotte... alt afhænger af øjnene der ser dem, og folks egen mening...

    hvis det er så stort et problem ... hvorfor så ik bare være ligeglad med det og så lade dem der vil stemme stemme ...

    jeg ville heller give en standard-bil 7 end jeg vil give det til en ekstrem bil der har fået ødelagt former og formål ...
    eneste krav fra min side er at jeg skal kunne lide den ... ! så er det ligemeget hvad andre syntes... ? right ?



  • #18   16. jan 2005 Der er biler herinde fra DFB... De får 7...!!! Så skal en standart sku da heller ikk ha 7...! Jeg får da heller ikk kun 7...!!! Puma´en er standart og det er porschen jo også...!!! Desuden er modellen ikk særlig pæn, men han har stadig givet over middel, så jeg syntes at han er fair nok...! Men det er forkert at gi 1-taller...!

    Der er for manger herinde som kun gir 7-taller...!!!


  • #19   16. jan 2005 de øjne der gi´r 7 ...... det er vel fordi de kan li det de ser !!!

    meeen igen igen igen at gi et 1 tal til den BMW 3,0 cs det sgu så dybt latterligt han han har ikke en fårking fis at gøre herinde og især når det er givet uden grund !!!

    -jesper


  • #20   16. jan 2005 Ja men der er en del der kun gir bilen 7 fordi det er en bil af samme mærke...!!! Så sku jeg gå ind og gi en ford eller en fiat 7 fordi vi har en bil af samme mærke...!!! Et 7-tal skal gi´s til en bil der er lagt arbejde og penge i...! Ikk en standart i hvert fald...!!! Men kan godt se det med 1-tallet...!!!

  • #21   16. jan 2005 Syns egentligt ikke man skal pive over et 1 tal hvis man har en komplet standart bil..

    Folk har jo forskellige meninger om biler..
    Nogen ka li Ford, nogen Audi, andre BMW osv..

    Derfor ka man jo netop ik sige at det er for latterligt at man kun har fået 1 hvis den er helt standart osv..

    Selvfølgelig hvis der er personer herinde som kun er her for at gi dårlige kommentarer og så´n.. De er selvfølgelig latterlige og ska ud..
    Men hvis man har forskellige kommentarer og karaktere osv, så er det da fint nok..

    Jeg syns f.eks. heller ik den der BMW er speciel pæn eller noed..
    Netop fordi jeg ik ka li den model..

    Folk må vel give en karakter som passer til hva de syns om bilen..
    Syns så godt at man ka skrive en lille kommentar.. Både godt og ondt.. Det jo altid rart at vide hvorfor man får lige netop den karakter man nu får..


  • #22   16. jan 2005 Ice F ...... - det er så osse fair nok det du siger men hvis man kun gi´r 1 taller fordi man ikke kan li en bestemt model hvorfor h... søger man så ind på den for at gi en stemme det er sgu da dybt latterligt ...... hvis man ikke kan li en stemt model så hold da for h... nallerne væk fra de modeller ................ eller kom med en fornuftig begrundelse ...... og ikk bare du får et 1 tal fordi jeg ikke kan li den model !!!
    det eneste jeg kan sige er at jeg håber sgu at Lars K bli´r smidt for porten for han er sgu dybt latterlig !

    - jesper


  • #23   16. jan 2005 Jeg er uenig i Thorbjørns J's og Ice F's kommentarer om at en standard-bil ikke kan få et 7 tal... for hvis den ikke er flot hvordan kan den så blive rigtig flot ved at få klistret skørter og alufælge på ? er det dybt nødvendigt ? ...

    jeg ved min bil er standard, jeg ved det ikke er den flotteste bil i verden, jeg ved at den kan blive flottere, men det betyder ikke at jeg ikke kan lide den som den er...

    hvis folk kan lide en bil giver de den karakter de syntes den fortjener, hvis de ikke kan lide den fra starten fordi det fx er en BMW 3.0 cs... hvorfor så stemme overhovedet, i så fald burde disse personer der gør dette starte fra en ende af og give samtlige biler på bilgalleri en karakter, god eller dårlig, og sammen med denne give en begrundelse som kommentar, for en karakter uden begrundelse dur bare ikke... slet ikke hvis det ikke er en 7'er... en 5'er kan også gå ... men generelt burde ALLE karakterer gives med en kommentar.

    det ville derfor også være godt at man ikke kunne give karakter uden en kommentar, dette kunne laves som de har har lavet sådan at man ikke kan skrive en kommentar uden en overskrift ? eventuelt ? ... bare et forslag så man kunne undgå disse latterlige diskussioner om hvorfor man ikke giver en begrundelse, for en begrundelse hører sig til ...


  • #24   16. jan 2005 Jesper S..

    Helt enig.. Syns oz, som du selv siger, at det er latterligt hvis man kun giver samme model 1 fordi man ik ka li den..
    De folk burde sq bruge deres tid på noed andet..

    Gi bilen karakter med hjertet, ik hva de gir dig.. smiley


  • #25   16. jan 2005 undskyld hvis jeg støder nogen, men ville bare prøve at uddybe hvorfor min mening er som den er ...

  • #26   16. jan 2005 Ice F:

    enig ... det kan jeg forholde mig til ...


  • #27   16. jan 2005 Brian D..

    Så har du sq misforstået mig..
    For syns da godt man ka gi en bil 7, uanset om den er stylet eller ej..

    Det jeg mener er at man ska gi en karakter til hvad man syns passer til bilen.. Nogen syns en standart bil måske kun fortjener et 3 tal, mens andre måske syns den er mega nice og gir den 7..
    Respekt for det ja..

    Den BMW der var talt om her tidligere i tråden, den ville jeg kun give en 2-3 stykker.. Netop fordi jeg ik syns den er speciel pæn eller andet..

    Ka da oz finde på at gi en top stylet bil 4-5 hvis jeg ik syns helt om den..
    Kommer jo an på hvad folk syns om det..

    Og er helt enig med dig i at det ku være rart at man kun ku gi en karakter hvis man oz skrev en kommentar.. Det jo altid rart at vide hvorfor man får den karakter man nu fik..

    Håber du forstår hva det var jeg mente nu Brian D..
    Evt. lige smid en besked hvis det er..


  • #28   16. jan 2005 Brian D:

    Det er fint nok at du mener en standart bil kan få et 7-tal...!!! Men det afhænger altså også af hvilken bil det er...! Kan forså det hvis det er fx en sprød mercedes, ferrari, porsche, audi, bmw osv osv...! Men forstår ikk folk kan gi fx en standart Opel Kadett et 7-tal...! Man gir da ikk en bil som er standart topkarakter medmindre det er en specielbil...!!! Så sku alle herinde jo ha 7-taller...!


  • #29   16. jan 2005 Ice F:

    fuld forståelse ... kan forstå vi er enige... smiley

    ville ikke virke sur eller noget... sry... smiley


  • #30   16. jan 2005 Thorbjørn J:

    hvis nu vi snakker Opel Kadett ... hvis en Opel Kadett, kommer herind, og det er en af de første af slagsen og den er bare totalt velholdt og står som ny ... eller bare næsten ... ville det så ikke være en speciel bil ? og dermed fortjene et 7-tal eller i det mindste et 4-5 tal med en kommentar hvis man ikke kan lide den ?


  • #31   16. jan 2005 Thorbjørn J..

    Er lidt enig med dig..
    Syns godt man ka gi en standart bil 7, hvis man syns den fortjener det..
    Jeg syns dog personligt ik standart biler fortjener 7..
    Men det er der jo nogen der syns.. Så fair nok med dem..
    Syns f.eks. en standart Ferrari er 7 værd.. Den er jo bare standart.. Ved da godt den er nice og det.. Ja.. Og..? Der er for mange af det samme design, så den får ik rigtig noed personligt præg..

    Så længe karakteren er givet med hjertet, så er der intet problem i det.. smiley

    Brian D.. Det er helt fair.. Sq jo bare lige forstå hva hinanden mente.. smiley


  • #32   16. jan 2005 vi er forskellige og det SKAL vi også være ..... dvs at det vores øjne ser bli´r sgu osse forskelligt og sådan er det BARE ...... men kan sige det igen igen igen og igen

    tjek dette med 3,0 cs :
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_stemstat.asp?ID=6594 og kig under Lars K ............ såå kunne han sgu begrunde det fårking 1 tal .............. men at give et 1 tal til sådanne en bil så er det KUN for at genere

    UD med ham ........... jeg kan kun opfordre alle til at gi ham en ud stemme ............ såå har vi gjort noget godt idag .......... så mangler vi " jo" at finde alle fakeére

    mvh jesper


  • #33   16. jan 2005 Brian D..

    Nej.. Det ka du ik rigtig sige.. Selvfølgelig hvis man ka li den og syns den er rigtig nice og det, så ka man jo altid gi den 4-5 hvis man syns det..
    Men hvis man derimod ik syns den fortjener det.. Hvorfor så give den det bare fordi det er en flot og velholdt ældre bil..?


  • #34   16. jan 2005 Jesper S..

    Hvis jeg ska være helt ærlig, så syns jeg sq ik den fortjener mere end 2-3 stykker..
    Syns ik den er noed speciel..

    Ja, den er gammel og har en stor motor..
    Og...?
    JEG syns ik den er pæn eller noed speciel.. Så derfor syns jeg ikke den fortjener ret meget..

    Men som sagt.. Er han den slags person som kun gir 1 taller til alle.. Så ska han ud..

    Men som du selv siger.. Så ku han da i det mindste ha begrundet det..
    Det sq det mindste man ka gøre når man smider en stemme..


  • #35   17. jan 2005 Ice F:

    heller ikke helt det jeg mener... men som vi sådan set blev enige om tidligere, så søger man vel ikke ind under biler man ikke kan lide ? ... det skulle da være fordi man er nysgerrig ?

    kan godt se dit synspunkt... men hvis man nu godt kan lide de her "gamle" biler så kan den fortjene det.

    det jeg opfatter fra Thorbjørn J's indlæg er at han ikke mener at en billigere, masseproduceret bil kan få en "højere" karakter, medmindre der er gjort en masse ud af den ... hvilket jeg godt mener den kan, hvis nu den person der vil give den en karakter syntes om denne specifikke bil.


  • #36   17. jan 2005 Jo gamle velholdte biler er også 7 hver...!!! For det er nostalgi...! Men fx en Opel Kadett fra 1986 der er standart skal jo ikk ha mere end maksimum 1-3 alt efter udseende/stand...!!! Gamle velholdte, opbyggede, stylede, og specielbiler fortjener 5-7...! Ikk en standart... For så sku alle jo som sagt før ha 7-taller...!

  • #37   17. jan 2005 Ice F .......... fint det hele osse at du ikke kan li den gl. BMW 3,0 cs ............. nu er det så bare " lige" den at det går lidt ud over !!!

    men svar ærligt nu hvis det skulle være så vil du kun give den ca. " 2 " ............. men ..... vil du så gå der ind og stemme på .... ??? ................... der er det at jeg mener at når man på ved at en "bestemt" model ikke er noget for en .......... hvorfor h... søger man så på dem !!!!!

    " det er sgu DYBT LATTERLIGT " og kun for at genere folk !!

    det er det der bringer mit pis i kog


  • #38   17. jan 2005 ja som i kan se så kan jeg sgu næsten ikke skrive mere !!



  • #39   17. jan 2005 Brian D..

    F.eks. så syns jeg ik BMW er noed specielt, da der så helvedes mange af dem der kører rundt..
    Men kigger da stadig under BMW for at se om der er nogen der får lavet nogle specielle slæder..

    Men som du selv siger, ka man li "gamle" biler og syns den fortjener 7.. Jamen så ska den da oz ha det..

    Jeg syns generelt ik at en standart bil fortjener 7, uanset mærke.. Men det jo bare min mening..


  • #40   17. jan 2005 Sådan en som den BMW han har linket til burde efter min mening få 5-7 da der er lagt en masse arbejde og villigholdelse i den...! Men efter min mening burde en Polo som Brian D´s som eks. jo ikk ha mere en 1-3 da den jo er total standard...!!!

  • #41   17. jan 2005 Jesper S..

    Ja.. Jeg ville nok ha givet den 2.. Netop fordi jeg ik bryder mig specielt meget om ældre biler..
    Netop oz en af grundene til jeg ik søger på den konstant..
    Men kigger da stadig forbi dem nogen gange..
    Håber du forstår hva det er jeg mener..
    Ellers skriv..


  • #42   17. jan 2005 Thorbjørn J..

    Der ka jo stadig være lagt en masse arbejde og så´n ved så´n en som Brian D´s bil som der ka ved den BMW der er linket til..
    Den BMW er jo oz standart som Brian D´s.. Så ka ik se hva problemet er ved at give dem begge en lav karakter hvis man syns de fortjener det..

    Gi karakter med hjertet, og så smid en kommentar om hvorfor det lige er den karakter man gir.. Altid rart at vide hvorfor..

    Folk har jo forskellige meninger, og så´n vil det altid være.. smiley


  • #43   17. jan 2005 har givet BMW'en 7, også selvom jeg ikke generelt syntes BMW er noget specielt, men det betyder ikke at jeg ikke kan lide den, og grunden til jeg gik derind var at jeg fik et link af en kammerat...

    min egen bil ville jeg nok ikke vurdere... smiley men jeg kan godt lide den som den der, dog kommer der nok alufælge på når det bliver bedre vejr og hvis jeg finder nogle til en rimelig pris, men det er jo ikke alle der sætter styling og HK op for en hver pris...

    hvis jeg havde pengene, så ville jeg da hellere køre rundt i fx en VW Touareg V10, med alt i udstyr og store fælge osv, for det er noget jeg ville kunne lide... men sådan ligger landet ikke...

    brokker mig heller aldrig over en lav karakter HVIS den er begrundet... + hvis man vurdere en bil som er stort set magen til sin egen, så skal kommentaren være ekstra god.. smiley


  • #44   17. jan 2005 selvom der er mange af en eller anden given type bil og de ser ens ud, er det jo ikke sikkert de er det... der kan være lavet meget inden under "lakken" og den ene kan se flot ud og være rusten, mens den anden ikke ser så køn ud, men er totalt rustfri ... ? right ?

    min fx har ikke noget rust som sådan, det kan være enkelte stenslag og lign, resten skulle være fjernet... hehe ...
    (synsmanden fandt i hvert tilfælde intet at kommentere for 1½ uge siden ... smiley )


  • #45   17. jan 2005 Ice F:

    Forskellen på Brian D´s polo og BMW´en er at BMW´en er en gammel velholdt bil fra 1974...! Hvor mange af dem ser man på de danske veje... Nok ikk mange... Hvor mange poloer ser man...? måske 1.000.000...! Det er forskellen...!!!

    Brian D:

    Jeg vil hellere lade vær at gi en bil som din karakter da jeg ikk gider at gi 1-3 taller... Så la jeg hellere vær og lader VW-folket om at stemme på din bil...!!!


  • #46   17. jan 2005 Thorbjørn J:

    forstås... så har vi lige akkurat samme mening... at man skal ikke stemme på bilerne, uden at kunne kommentere stemmen, og slet ikke give en dårlig karakter hvis bare man ikke kan lide "bilen" som sådan ... (altså hvis man ikke kan lide Opel skal man ikke give alle Opel'er 1 ... smiley )

    lyder til vi er enige... har vist heller ikke så meget mere at skulle have sagt... har nok gentaget mig selv et par gange (eller flere smiley ) ...


  • #47   17. jan 2005 Thorbjørn J..

    Fair nok ja..
    Ka godt være der ik er mange af den der BMW..
    Men nogen ka li den, andre ka ik..

    Måske kører der 1.000.000 af Brian D´s Polo rundt.. Men den er der jo nogen der ka li..

    Syns ik begge biler er noed vildere specielle, men da stadig pæne.. Og syns de fortjener en lav karakter.. Netop fordi der ik er gjort noed videre specielt ud af dem..
    Syns ik man ka sige at fordi den er gammel fortjener den 7..


  • #48   17. jan 2005 Brian D jeg tror på at vi alle ....... thorbjørn , ice, brian og mig selv har gentaget os selv mange gange ......... og et eller andet sted er vi jo enige.
    - at modeller man ikke bryder sig om stemmer man eller ikke på uden begrundelse.
    - at en begrundelse er at man ikke kan li en bestemt model er ikke nok så bør man slet ikke stemme

    DETTE ER IKKE ET REGLSÆT MEN DET SOM JEG TROR PÅ AT VI ER ENIGE OM !!!

    men hvis vi er enige om dette kunne vi måske også blive enig om at stemme LARS K ud af bilgalleri.dk

    -jesper


  • #49   17. jan 2005 Nej men det er måske rigtig nok...!!! Men tænk på det abejde der er lagt i den BMW...! Jeg syntes sku heller ikk at bilen er flot, men jeg syntes det er en 7´er værd at nogen gider renovere og holde den i stand sådan en gammel en bil...!!! Måske kan nogen li sådan en som Brian D´s polo, men der er vel ikk nogen som mener at en standard polo fortjener et 7-tal...???

  • #50   17. jan 2005 smiley

    tror denne diskussion er afgjort... lukker hermed ned og går i seng... godnat alle ...

    smiley


  • #51   17. jan 2005 nat Brian D og tak for kampen ...........!

    mvh jesper


  • #52   17. jan 2005 ser det ikke som nogen kamp, men okai smiley

    godnat...


  • #53   17. jan 2005 det har da været kamp om at blive enig her til sidst



  • #54   17. jan 2005 Thorbjørn J..

    Der er lige så mange som syns hans Polo fortjener 7 som den BMW..

    Men som jeg sagde tidligere, så gir man karakter efter hvad man mener og syns en bil fortjener..
    Folk har forskellige meninger, og længere blir den ik...

    Og Jesper S... Tror nu nok vi har gentaget oz selv mange gange.. Heh.. Men det jo oz ved at være sent.. ;P
    Men ja.. Det er sq nok det vi mener i den sidste ende..


  • #55   17. jan 2005 ja det er utroligt med alle de gentagelser der har været i aften er i fulde ????

    -jesper

    ps. men synes sgu at det var på tide at få sådan en debat ............. ikke bare fordi at det var mig der startede men synes der er for mange herinde uden bil og nogen er fake og så det som vi har snakket om hele aftenen !

    -jesper "igen"


  • #56   17. jan 2005 Jesper S.. Fulde..? Nej da... Eller bare trætte..? ;P

  • #57   17. jan 2005 Ice F ............... jeg har først fri kl. 06 ............... er på arbejde !!

    såå jeg er sgu klar ............ tror jeg !

    -jesper


  • #58   17. jan 2005 Jesper S...

    Så burde du jo være klar i hovedet..
    Burde... Heh..


  • #59   17. jan 2005 ICE F det var sgu på tide at du fangede den det har jeg tænkt hele tiden om jer smiley

    neej Ice gå du nu ind på den BMW 3,0 cs og gi den 7 smiley

    -jesper


  • #60   17. jan 2005 Jesper S..

    Fangede fisken..? Gider ik fange fisk.. smiley


Kommentér på:
Er vi har KUN for at genere andre ???

Annonce