Ny toppakning vs. Ny motor vs. ny bil? {{forumTopicSubject}}
ja tror min toppakning er færdig, bruger en del olie + vand og ret hvid røg fra udstødningen + vand og olie, samt den lyder som en diesel, mere tøffen og hakken.
Men:
- Skal jeg finde en ny toppakning til den på aut. værksted og få en mekker til at skifte den?
- Skal jeg finde en ombytter motor evt. G40 motor? hvad med syn,afgift og forsikring?
- Skal jeg finde en nyere bil og lave den investering istedet, så der er garanti, 4 år mellem syn osv?
Skal jo siges det er en gammel bil og rep. dele koster ikke det VILDE til sådan en tysker, men hvad koster det forskellige eller hvad har I givet for det samme? gerne svar jeg kan bruge til noget og ikke bare "nr. 1".
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 87 Svar: 966
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Emner: 8 Svar: 971
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Emner: 8 Svar: 971
nov 2007
Følger: 35 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 3.102
så en som er et par år så ville det være fint.
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 833 Svar: 1.525
Polo II fra 1987, med 118.000 km.
self er der noget rust osv. bilen er jo 20 år gammel, men motoren er rimelig velholdt, men hvad er prisen på at lave en toppakning og hvor mange timer tager det ca.
slibesæt, toppakning arbejdstimer og hvad der ellers skal bruges...
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 11
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 833 Svar: 1.525
Ny toppakning vs. Ny motor vs. ny bil?