{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

peter i
peter i
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20

T-hansen sucks big time {{forumTopicSubject}}

Som sagt tidligere gik min kobling i stykker, som er købt hos ikke mindre end t hansen. Efter den har kørt 10.000 km. Jeg har ikke skiftet koblingen endnu da jeg ville have klarhed over hvad de har tænkt sig at gøre ved det. Sed helt fast alle sammen ! De vil have jeg skal ligge ud for en ny kobling hos dem. Få den skiftet hos en automekaniker igen (som bestemt ikke er gratis) og komme tilbage med den defekte kobling. Og de vil så tage stilling derfra om jeg kan få refunderet mine penge.
Kort sagt en STOR udgift i sidste ende at handle hos t-hansen.. Jeg køber aldrig så meget som en dunk sprinkler væske der igen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  T-hansen sucks big time
  • peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#1   18. jan 2005 Og som om jeg vil have deres kobling igen. Jeg vil selvfølgelig have mine penge tilbage.

• #2   18. jan 2005 Jeg forstår stadig ikke I forskellige køber sådan nogle mekaniske sliddele hos dem. Det er 2. sorteringsvarer!!! DERFOR så billigt!

• #3   18. jan 2005 Kan kun give Nikolaj ret.... Nu arbejder min fætter der... Og ja sekv de Cervein vega basser er ikke de ægte..! Det R en dårliger kvalitet..! Nogen ting R okay....! Men ja.. Tænk jeg om inden i køber slid dele der over.. mv..

• #4   18. jan 2005 yes sir t-hansen stinker!
    Køb Aldrig sliddele der!
    SÅDAN ER DET BARE!

• peter i
    peter i Tilmeldt:
    sep 2004

#5   18. jan 2005 Det er et år siden jeg købte den. Og havde ikke hørt noget dårligt om dem på det tidspunkt. Men personen fra service centreret fra t-hansen sagde at det var den eneste kobling de havde hørt om som var defekt efter 10.000 km. Jeg tror dog næppe på ham...

• #6   18. jan 2005 Jeg har en af deres baskasser i bilen.. Så havde de en 10" bas på tilbud.. Og da jeg midlertidigt manglede en bas, så tænkte jeg at jeg da lige kunne købe den midlertidigt..

Men passer deres 10" bas i deres 10" baskasse? NEJ!

Sidste gang jeg handlede ved dem!

• #7   18. jan 2005 Nix hold jer fra dem, det kører overhovedet ikke for dem! Har aldrig købt noget hos dem og gør det heller aldrig. Joo købte vidst en Haynes workshop manual der engang smiley

• #8   18. jan 2005 Udover over dårligere kvalitet varer, så gider de helst heller ikke lave noget... og da i hvert fald ikke gå på lageret efter noget. Jeg spurgte en dag efter noget lyserød spraymaling (til min pc smiley ), jeg havde set på deres hjemmeside, men det havde de ikke, hvis det ikke stod på holden. Så gik jeg hjem og tjekkede om de havde det på lager i den pågældende butik, og det havde de, så jeg suste lige derop dagen efter og så sagde han det samme. Så sagde jeg til ham at han kunne gå ud på lageret at kigge, fordi jeg havde set på hjemmesiden at de havde dem på lager. Så kiggede han, og pludselig var han meget venlig, og det næste han sagde var: "Hvor mange skal du ha af dem?"

Sådan nogle fjolser... Faktisk har jeg haft denne episode 2 gange. I forskellige butikker endda.

• #9   18. jan 2005 ved godt t.hansen stinker osv. alt det der men er der nogen der har pøvet at købe plade dele hos dem.
    for de er altså det billigste sted jeg har fundet. og står med en knust skærm og frontklap.

• #10   18. jan 2005 att brian a : købte 2 forskærme ! fik rimelig hurtigt passet dem til,dog manglede der hul til blinklys på den ene skærm !

• #11   18. jan 2005 Jeg har lige et par guldkorn... Køb ALTID orginalt. Hvis du nu havde købt din kobling hos en autoriseret forhandler af det bilmærke du kører i, så skal de erstatte den ødelagte kobling + følgeskader, og de skal sætte den i din bil kvit og frit ....... Hilsen lagermand hos SCANIA smiley

• #12   19. jan 2005 Tror ikke det er en god ide at købe plade dele der. Har som sagt ikke købt noget hos dem men jeg har hørt det ruster som en ond drøm. Alt mekaniske, plader, og lyd hold jeg væk fra det. Køb det hellere originalt eller af en hugger. Dem har jeg gode erfaringer med. Men det skal lige siges at det ikke er altid huggeren er billigere end f.eks. hos peugeot. Undersøg det først. Købte f.eks kardanled hos Brunshåb ved Viborg til 600 hvor en ny koster 1800 ca.

• rasmus  l
    rasmus l Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #13   19. jan 2005 Okay plade dele der ruster, det kunne måske også bare ha noget at gøre med at man ikke lige har fået efterhandlet det ordentligt efter man har monteret det.......

Tvivler virkelig på at de bruger jern der ruster mere smiley
    Med mindre du ligefrem får dine plade dele specielt lavet i rust frit stål......

Igen ikke for at forsvare T-hansen men man skal også lige passe lidt på og lade være med at forvente at du får f.eks en ny skærm som er lige så godt behandlet (mod rust) fra fabrikken hos T-hansen som du ville få hvis du købte den hos en bil forhandler. Syns tit folk har tendens til at forvente at få samme gode kvalitet hos thansen til den halve pris som de ville få hos en forhandler.

• #14   19. jan 2005 Klap klap Rasmus L. Du modsiger faktisk dig selv. Jeg siger lige igen jeg har adrig købt noget der udover den manual. Jeg har aldrig sagt "deres" jern ruster mere end andet jeg siger deres plade dele ruster mere end org. plade dele gør. Det er fakta og derfor skal man sku aldrig købe noget i den møg butik. Men Rasmus du kan da bare handler der alt hvad du har lyst til, skal jeg da ikke blande mig i. smiley hehe

• rasmus  l
    rasmus l Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #15   21. jan 2005 smiley helt iorden skal jeg nok selv styre smiley

Kommentér på:
T-hansen sucks big time

Annonce