{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Krom-spejle {{forumTopicSubject}}

Kære biltosse-venner,

Jeg vil gerne have krom på mine sidespejle, hvorfor forkromning af plastskallerne er eneste mulighed. Jeg har talt med et par forkromningsvirksomheder, som også siger at det kan lade sig gøre - de kender bare ikke nogen (og er alle blevet ringet ned af andre "tosser" omkring forkromning af bildele...!)

Al hjælp modtages med stor TAK smiley
/Claus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krom-spejle
  • #1   13. okt 2003 Hejsa.......
    Man kan købe de kromspejle....... Hvis du evt. henvender dig til din lokale bilXpert eller Bildillen kan de nok få noget til dig!!
    Det er ikke sikkert der er lavet noget til din model?? Men chancen for at der noget som passer fra en anden er der!! Jeg havde en Civic fra 90, og der passede M3 spejlene over fra en Peugeot 106........

Held og lykke
    /René

• #2   13. okt 2003 Hej René,

Jeg vil gerne bevare det originale design og min el-indfolde-funktion, hvorfor det kun er skallerne jeg ønsker udbyttet.

Men ellers tak for din hjælp smiley
    /Claus

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.901
    #3   14. okt 2003 Jeg er bange for at der ikke længere er noget firma i danmark der laver dette......Jeg har nemlig også ledt efter et sådan firma længe men har ikke kunne finde noget.........Jeg har snakket med nogle gamle gutter der fik det lavet på sjælland, men det firma er desværre lukket......Men er der nogen der kender et sted vil jeg også meget gerne høre om det.......Men alternativet er nok sverige eller tyskland.......Desværre.....

Kommentér på:
Krom-spejle

Annonce