{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Totalskade?? Pris? {{forumTopicSubject}}

Har været så fandens uheldig at en lille kvinde smadrede op bag i mig da jeg hold for rødt lys!
Situationen er nu den at min bil muligvis bliver dømt totalskadet, men hva ligger prisen på hvis den bliver meldt totalskadet?'

Så vidt jeg kan regne ud, kommer jeg jo til at tabe en fandens masse penge på det her, da jeg efter min "mening" ik vil få det i erstatning bilen er værd!!
Jeg vil personligt selv mene jeg får omkring de 80000 for min BMW 325 Coupe der har gået 146000 og fuldstændig uden rust og fejl.

Men hva vil jers umiddelbare mening eller holdning være.. Taber man mange penge? Eller vil jeg få en bil magen til??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Totalskade?? Pris?
  • #1   26. mar 2008 tjaaa... nok deromkring?

• #2   26. mar 2008 det er jo en gammel bil

• #3   26. mar 2008 Du finder en tilsvarende bil der er til salg, med samme motor, kilometer (så tæt på som muligt) og så snakker du med taksatoren når han kommer for at taksere bilen.
    Jeg kan se der er en til salg inde på bilbasen med ca. samme kilometerantal som din. Den står til 99.800,-

• #4   26. mar 2008 nu ved jeg godt det ik er helt det samme, men jeg kom engang kørende på scooter, og så kom der en stor rottweiler ud foran mig so jeg kørte lige ind i den. og den skulle så forsikres. og som din bil var den også helt 100% i orden osv.

der var en taksator som vurderede den lavt, for alle andres var til salg. der skabte jeg mig som en sindsyg fordi jeg ikke skal ha det for min, som andre der ikke kan vedligeholde deres ting får osv. og der gik en del frem og tilbage. så endte med at få ny taksator og en ordentlig pris.

• #5   26. mar 2008 f.eks. en helt ny bil findes jo også i brugt version. hvad gør de så når man på dag 2 kommer ud for sådan en ulykke? de kan jo ikke bare blive ved med at ta ud fra brugt markedet imo

• #6   26. mar 2008 prøv inde på www.bilpriser.dk og se hvad den er værd ved evt. salg. Så har du en ca pris, men taksator går selv ind og kigger hvad den er værd, atl extra udstyr får du nok ikke det store for. Såfremt du ikke har noget papir eller lign. på det.

• #7   26. mar 2008 Du kan forlange de skal finde en bil i mindst lige så god stand som din egen, og gider de for det meste ikke, så de udbetaler bare det du forlanger:)

Da jeg totalskadet min carina e fik jeg 37500kr for den, og købte bilen af forsikrien for 3500 solgte så bilen vidre for 13000 smiley og forsikringsmanden ville til at starte med kun give mig 30000kr

• #8   26. mar 2008 bilpriser.dk kan man sgu ikke bruge til en skid, de priser man for der inde er ALT for lave!

• #9   26. mar 2008 du skal nok få mere nok omkring 100000 men ellers så sig til ham hvad det står dig i også sig du skal have den pris så plejer de og gå omkring 5000 ned og det er det du skal diskutere med ham men hold dig til din pris så skal han nok gi sig løbet af et par dage

• #10   26. mar 2008 Jeg sidder allerede her og føler mig fuldstændig røvrendt af min forsikring! de han indtil videre behandlet sagen godt nok, men når jeg tænker på jeg betaler 14800 kr. hvert år i forsikring, skal de satme ikke brokke sig over noget.

Kommentér på:
Totalskade?? Pris?

Annonce