{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

hva kan man gøre mht til forsikring ? {{forumTopicSubject}}

hey, har brugt hele dagen på og ringe rundt til alle mulige forsikrings selskaber og der er ingen der vil tage imod en bmw m3 fra 94 smiley prisen er 25,000 og op efter med kasko, og det syntes jeg lige er i overkanten, plus de forlange gps sende osv i den..

andre der har haft samme problem, og hva gjorde i så ?

er det tilladt af feks, min søster forsikrer m3, og jeg så forsikre hendes polo 6n og så har vi jo bare byttet bil. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva kan man gøre mht til forsikring ?
  • #1   26. mar 2008 ja tror jeg som nok det er.. hvor gammel er du ?? ellers prøv thisted amt forsikring..

• #2   26. mar 2008 PRØV DANSK FORSIKRING I GEMMEN ETU smiley
    DE FAKTISK RET BILLIGE

FRANK :74728619

• #3   26. mar 2008 Du ringer til HF forsikring, de vil gerne gøre det, de er ligeglad med hva for en bil du har, om det en 6,0 eller 1,3, liters tæt på at være det samme:)

• #4   26. mar 2008 gf forsikring eller FDM forsikring måske ?

• #5   26. mar 2008 Er ogsp ret sikker på at *OMS* Toke K
    har ret

• #6   26. mar 2008 DANSK FORSIKRING vil ikke have mig hvis jeg har noget over 125 hk,

hf tager kun ppå sjælland.

jeg er 22 år har haft bil i eget navn i 4 år uden skade.

så vil det jo også være ulovligt, hvis du køre i dine forældres bil imens din er på værkstedet eller du skal køre din kammerart i byen i hans bil ?

• #7   26. mar 2008 Jakob kan du ikke selv se forskellen på om du låner en bil eller kører fast i den?

• #8   26. mar 2008 jakob N:
    Nej, det er ikke ulovligt at låne en andens bil, men det set up med at "bytte" forsikring er bevidst forsøg på svindel, og det er en helt anden sag. Det er bestemt ikke noget der bliver set venligt på.

Desuden koster det at køre i en bil af den kaliber. GPS sender må ubetinget være en fordel, det er da altid rart at kunne se hvor ens bil befinder sig henne, såfremt den skulle blive stjålet. Havde du forventet at kunne kunne forsikre den til samme pris som en Fiat Punto 1,1?

• #9   26. mar 2008 tag et rtespekt for fart kursus ..

• #10   26. mar 2008 jah ok, det kan du måske have ret i...

havde ikke forventet den skulle ligge i samme prisklasse som en 1.1 men dog at den kom under 20,000 da det er helt vildt. er man bare 25 så ser tingene helt anderledes ud.

respekt for fart hjælper ikke noget med den bil

• #11   26. mar 2008 Hmm ... Jacob - prøv lige Nykredit Forsikring, der tror jeg ikke prisen vil være så vild ? ...

• #12   26. mar 2008 de er også over de 25,000 kr

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 296
    #13   26. mar 2008 jakob N

respekt for fart burde gerne hjælpe en hel del, da alka giver dig 52% rabat på bilforsikring når du har dette kursus.....

Lige meget hvilken bil det er.... selvfølgelig sætter de så grænsen højere end den gængse forsikring, men hvis du tager 52% af, så finder du det fandme ikk billigere noget sted....

• #14   26. mar 2008 Du må bide i det sure æble hvis du vil have sådan en bil...
    Der er jo en grund til at de vil have gps sender og at faktisk mange forsikringsselskaber ikke vil forsikre sådan en bil til en på 22...

• #15   26. mar 2008 Det er samme pris som jeg skal give, hvis jeg skal have kasko på min golf altså :D!

- sådan er det bare, og du kan intet gøre ved det.

• #16   26. mar 2008 nej i har sku nok ret, så må man jo bare regne lidt på det, elles må man jo bare nøjes med en 325 smiley den kan jeg få til omkring 11,000 kr.

havde heller ikke noget i mod at ligge en gps i, hvis bare man kunne betale prisen smiley

• #17   26. mar 2008 Bmw er en eftertragt bil hos bil tyve, og derfor forlanger nogle forsikringer gps sender i bilen, video overvågning i hjemmet , d.v.s. i garagen med tyveri sikret port.

det var et bud min kammerat fik da han kiggede på en M3er

• #18   26. mar 2008 det er fordi du ikke har det magiske tal....30 år ..

de fleset " Sports biler osv " vil de slet ikke forsiker før man er 30 og slet ikke de helt store. sådan er livet jo..

• #19   26. mar 2008 ja desvære, men en bil kan da lige så vel blive smadret af tyve, om man så er 22 eller 30. men de mener jo nok at jo ældre jo bedre køre man ?og sådan syntes jeg bestemt ikke det er..

• Ronni L
    Ronni L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 16
    #20   26. mar 2008 har nok noget med at man måske som 30+ årig har fået rystet et par kg af højre fod og måske gennem flere års kørsel fået lidt mere erfaring.

tror ikke den fidus du snakker om med at din søsters bil står i dit navn og din står i din søsters navn er helt ude i hampen, skal måske bare omregestrere dem. ikke noget problem hvis der ikke er pant i nogen af dem.

Kommentér på:
hva kan man gøre mht til forsikring ?

Annonce