{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med afgift
  • #1   22. jan 2005 Jeg ville mene at du kommer til og skulle betale for afgiften... det kommer jo ggså an på hvem af jer den kommer til og stå under... men så er der vil noget om du kun må køre i den et vist antal dage om året, ellers prøv og tjekke statens hjemmeside...


  • #2   22. jan 2005 jeg mener os der er noget med tre md så skal den lige over og vende igen men er ikke helt sikker.......

  • #3   22. jan 2005 Enig med de andre. Du skal betale afgift uanset om du har fået bilen eller selv har købt den. Og med udenlandske nummerplader må du ikke køre i den overhovedet, uden at den udenlandske ejer sidder i bilen også. Så den går desværre ikke smiley
    Har selv læst alt om den slags, og bor selv i Flensborg i Tyskland..

    Mvh Ricky


  • #4   22. jan 2005 Martin --> Man må altså aldrig køre alene i en udenlandsk bil i DK, uden ejeren er med! Og det er uanset hvem der ejer bilen og hvis navn den står i. Hvis man derimod har sin adresse i England, Tyskland, Sverige osv. kan man frit benytte sin "udenlandske" bil i Danmark, og der er ingen tidsbegrænsning. Kravet er bare at man har sin faste bopæl + folkeregisteradresse i det pågældende land.
    Tidsbegrænsningen er lavet for biler registreret på grænseplader (rød skrift).

    Mvh Ricky


  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 195 Svar: 586
    #6   22. jan 2005 Så jeg slipper ikke for at betale afgift hvis den står i min fars navn? Kan jeg ikke bare flytte over til min far, uden at gøre det:) hvis i forstår. Men hvor lang tid må man så køre rundt i bilen når den har udenlanske plader på?

Kommentér på:
Hjælp med afgift

Annonce