{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

hvorfor afvise??? {{forumTopicSubject}}

hvorfor er det lige at i afviser min bil??? køn er den ikke, men det er der sgu mange andre der heller ikke er... antyder den bare eet sted at den er fake???
måske er det ikke den mest seriøse profil jeg har, men efter at have kigget på billederne, taler den vidst forsig selv.. den er kun købt for at komme ned i forsikringssummen,...og derfor bliver der ikke gjort nogeet ud af den...
men som en evt forbedring af bilgalleri... synes jeg måske at, for at muligheden om at afvise eller ej, skal man give en begrundelse.... synes det ville være noget bedre... bare et forslag.....
håber i lige gider hjælpe... http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25551 på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor afvise???
  • #1   22. jan 2005 Biler som ikke er gjort det mindste ud af burde ikke være på BG.
    Min er heller ikke totalt gejlet, men jeg har lidt anlæg nogle andre lygter og nogle andre småting..
    Det er faktisk det eneste der skal til...
    Din idé med at man skal skrive hvorfor man afviser, synes jeg er god...

/Kim S

• #2   22. jan 2005 Kim hvorfor skal ikke-gejlede biler væk herfra???

Så kan jeg da høre at min skal slettes...

• #3   22. jan 2005 jamen når jeg nu siger at min er bare til at starte i... den har kostet 4 kg og holder syn i halvandet år... så gider jeg da ikke gøre noget ud af den... gemmer de penge til den næste.. nu er den jo så afvist.. men fikk ikke bare een god grund til hvorfor

• #4   22. jan 2005 Til karbu: Prøv igen. Jeg skal nok byde den velkommen.

Til Kim: Hvis det er standard biler som skal afvises, skal din da også ud. Hvad med en Ferrari 360? Er det ok at den er standard? Jeg syndes ikke at din er noget specielt. Et par Thansen måtter og et par (Thansen) Lexus lygter er ikke nok. Desværre!

Hilsen en Ford Focus ST150 ejer.

• #5   23. jan 2005 Det jeg mener er at hvis alle danskere smider deres biler herind, så vil der ligge enormt mange biler herinde..
    Læg mærke til at jeg skrev at hvis der bare var gjort en lille smule ved bilen så var den velkommen..

En bil hvor der er rust over alt, eller som ikke er vasket, eller en som ikke har ret mange billeder og info, eller hvis billederne er taget sådan at man skal sidde og vende og dreje hovedet for at se på bilen, vil jeg ikke byde velkommen

Jeg byder da også standard biler velkommen..

/Kim S

• #6   23. jan 2005 "karbu s"

Jeg ved ikke hvad det er for en bil du har, men jeg vil da meget gerne se den.. Og hvis jeg havde tænkt mig at afvise den, så ville jeg med glæde fortælle dig hvorfor..

/Kim S

Kommentér på:
hvorfor afvise???

Annonce