{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  biler i bella, vurdering?
  • #1   30. mar 2008 Du kan se lidt billeder under min profil!

Synes også det var liiiidt kedeligt, men fede biler er der jo altid! Og lidt drama på racerbanen med en ferrari hvor det ene hjul gik i brand smiley

• #2   30. mar 2008 + Der var ALT for mange mennesker!

• #3   30. mar 2008 Jeg mener det var den hvide! Der var overdrevet meget røg da den kørte af banen

• #4   30. mar 2008 I forhold til de andre år, synes jeg faktisk dette var det bedste..men kan aldrig måle sig med Biler i herning!

• #5   30. mar 2008 Jeg syntes det var OK! men det var hellere ik mere end det.
    F.eks BMW havde ikke engang en uddstling der var kun en stad med 4 bmw'er der var til leasing(120 - 320 og 520i) Det var det eneste. ellers var der ikke det store at komme efter.

Og racing event var meget fedt at se på men ellers var der ikke den store udstilling af "high end cars" mere normale som toyota osv.

• #6   30. mar 2008 Kan sgu ikke lige huske hvilken en af dem det var..

• #7   30. mar 2008 Synes sgu det var okay. Hvad forventer i andre som er skuffet? Parkeringsmulighederne er jo som de altid er, når mange mennesker er samlet på et sted.

• #8   30. mar 2008 delte meninger smiley tak for svarene

• #9   30. mar 2008 lidt tyndt... det eneste der var noget ved var standende ked tilbehør og bilklubberne

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
    #10   30. mar 2008 Jamen jeg har brokket mig over parkeringsmulighederne - blandt andet. Jeg forventer selvfølgelig ikke at de lige bygger en ekstra parkeringsplads til mig bare fordi jeg bevæger mig til Biler i Bella - men styringen var altså bedre til kræmmermarked i Vorbasse end det var i Bellacentret. Vi ankom klokken ca 11 lørdag og blev vinket ind på en parkeringsplads hvor der absolut ingen pladser var - selvfølgelig sammen med mindst 50 andre biler - det medførte så pænt meget kaos da alle skulle vende imellem hinanden, bakke og så videre. Alligevel blev vagterne ved med at vinke folk ind på samme plads. Da jeg sagde til dem at der ikke var flere pladser ledige kiggede han bare tomt på mig - trak på skulderen og vinkede flere biler ind på pladsen. Efter at have kørt rundt formålsløst i en time på P2 parkeringen - som skiltene sagde at der skulle være ledige pladser på - endte vi med at parkere på Vejlands Alle og gå over til Bella.

Selve udstillingen var da også lidt fesen - blot helt alm standardbiler stillet op imellem hinanden. Intet lir, gejl eller nogle specielle ting som man ikke kunne have set hos sin lokale bilpusher. Der var ikke specielt mange nyheder, og slet ikke noget overraskende - hvorfor var der ikke en lille hurtig forpremiere på den nye C5, den nye Superb, et eller andet? Jamen jeg ville sgu have været glad hvis den nye Berlingo var der - bare et eller andet som var lidt ud over det sædvanlige. Hvorfor var der ikke en konceptbil - bare een - med fra Geneve, hvorfor var der ikke nogen der havde lavet lidt ekstraordinært med nogle frække poider, nogle halvnøgne piger eller en eller anden lille event?

Udstillingen med udstyr var fin nok - men det var ikke det der hovedsagligt fik mig i bella, og umiddelbart var den mest imponerende stand nok den fra bilxperten.

Jeg siger bare endnu en gang - Herning er voldsomt meget mere proffessionelt, langt mere overraskende/spændende og bedre tilrettelagt.

• #11   30. mar 2008 Kan kun give jer ret i parkeringsmulighederne det var helt vildt sindsygt... og provo at folk holder så man dårligt nok kan komme forbi og at der ikke kan køre 2 biler ved siden af hinanden.. gjorde det nemlig ekstra besværligt... vi fandt heldigvis en endeplads tæt på en vild Chrysler 300 c fra Prestige Auto

• #12   30. mar 2008 Men ellers fedt arrangement igen igen smiley

• #13   30. mar 2008 Jeg har aldrig oplevet noget lignende! Folk parkerede præcis som det passede dem, over det hele, og alle kørte samtidigt som psykopater! Vi var ved at blive ramt af en eller anden idiot i en Audi TT!

Kommentér på:
biler i bella, vurdering?

Annonce