{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.558 visninger | Oprettet:

Mini One/Mini Cooper {{forumTopicSubject}}

hejsa,

Jeg håber der er nogle Mini entusiaster derude, der kan hjælpe med et par spørgsmål.

Jeg står og overvejer at købe en Mini Cooper, men har fundet en fyr der vil sælges sin Mini One, med Cooper motor og udstyr!!

Så mit spørgsmål er: Hvad er der ellers til foreskel på de 2 modeller, udover at den ene har 90HK og den anden 115HK?? Er det samme kabine? Karosse? styretøj?

Eller er der ikke den store forskel ellers?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mini One/Mini Cooper
  • #1   2. apr 2008 Er det den nye mini vi snakker om, eller er det den "classiske?"

  • #2   2. apr 2008 Jeg er enig med Negeren.... især når det er 7 HK mere... mener også der er forskel i kabinen... mener der er lidt lækrere sæder i den hårde model... S

  • #3   2. apr 2008 Alright, tak for info smiley

    Men jeg tænker også på sådan noget som forsikringen! For bilen er jo registreret som en "Mini One" Det kan vel også have noget at sige hvis man bliver impliseret i et færdsels-uheld, at motoren ligepludselig er en anden (selskaberne er jo ikke meget for at blive snydt) Hvis man begynder at smide en anden motor i og lave konstruktive ændringer.... er jeg helt forkert på den? :o/

    Er der andre steder der kan opstå problemer, nu når bilen har fået "anden motor?"

    Kunne godt tænke mig at vide om de foreskelle inde i bilen og udenpå, på de 2 modeller.

    J.


  • #4   2. apr 2008 forsikringsselskabet er ligeglad med hvad der står på reg. attesten.. bare du oplyser rigtig motorstørrelse...

  • #5   2. apr 2008 Inden i bilen, det afhænger jo også af, hvad der er af udstyr i den Mini One du overveje at købe...
    Der er som udgangspunkt kun forskel i motoren og i farve tag/bil/spejle på en One og en Cooper
    Kabinen er den samme - så fremt man tager en helt standard!!


Kommentér på:
Mini One/Mini Cooper

Annonce