{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

lyd/lednings problemer i 206er {{forumTopicSubject}}

Hey.

Har et lille problem her som jeg virkelig ikke forstår en bjælle af.
Købte min 206'er med et defekt anlæg i, så har sat et andet brugt i idag. Det virkede fint osv osv. og alle højttalere spillede. Men når man så skruede for højt op(ikke særlig højt skal siges), så gik anlæget ud og tændte igen. og sådan blev det ved med at gøre. Det var når det fik for meget belastning..

Så har jeg fået anskaffet mig et nyt her idag som jeg ville prøve med, og det gjorde sku præcis det samme. ! Så har det jo ikke noget med headuniten at gøre ..

Tænkte at det kunne være en plusledning som rørte noget stel et sted en smule, eller noget andet lignende, så trak plus og minus ledninger fra batteriet til headuniten.. det virkede så fint nok som før, men gik sku stadig ud når man skruede op... Der sidder 10 AMP sikringer i begge anlæg, og har haft prøvet med 20 AMP, men gav ingen ændring..

Jeg har også prøvet at spille på en højttaler af gangen for at tjekke om det kunne være en evt. højttaler hvor ledningerne plus og minus ramte hinanden en smule. Men den lavede det samme nummer ved alle højttalere..

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det er.. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lyd/lednings problemer i 206er
  • #1   2. apr 2008 eller din ledning der er for tynd .. løs forbindelse ved bass udslag måske. der skal ikk meget til. løs stel.

• #2   2. apr 2008 Det med at ledning er for tynd tror jeg ikke , altså hvis du mener plus og minus forbindelse. for dem prøvede jeg selv at trække fra batteri med tykke ledninger ..

Synes bare jeg har prøvet alt .. det mega irriterende .

Hvad ville du foreslå jeg gjorde for at finde ud af hvad problemet var ?

Kommentér på:
lyd/lednings problemer i 206er

Annonce