368 visninger
|
Oprettet:
Det er da ikk bleven nemmere... {{forumTopicSubject}}
der er en seat på vej ind med 4 billeder og rimelig tekst i forhold til meget andet der er her inde, og aligevel har den flere afvise point en velkomst point.
Hvorfor må sådan en bil ikk komme ind, da det i mine øjne er en af de mere seriøse slags???
maj 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 13
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.299
Jeg giver Jer helt ret, det er til tider ret svært, ved ik om "nogen" sidder og muntrer sig med at give afvisepoint. Og det er alt for svært at få dem der afviser til at skrive en besked/kommentar om hvorfor....måske i frygt for en dårlige stemme senere?
Omvendt, til tider er brugerne herinde nogenlunde til at dømme biler, som er oprettet med ringe eller ingen info samt forhandlerbilleder eller fotos fra en mobil ud....
Og Michael, din info bærer ikke just præg af at du har lyst til at skrive om den eller ved noget om din bil, så jeg kan nu godt forstå at nogen er skeptiske.....
Du har dog fået lidt velkomstpoint herfra!
Mvh. Anders
maj 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 13
Tak for din kommentar og dit velkomstpoint, jeg kan udemærket godt følge dig i at der ikke er meget info, men den er jo faktisk standard så der er ikke så meget at skrive om.
mvh
michael
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 28 Svar: 118
Det er da ikk bleven nemmere...