{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

katalysator... {{forumTopicSubject}}

jah, min kat var faldet sammen, så fik endelig taget mig sammen til at tage forrøret og katten af og få banket al indmaden ud.. og må sq sige det har givet ret godt på bilen... når man ser det der ligger inde i sådan en som gassen ska ud igennem, så er det nemt at forstå der kommer meget mere flow uden kat.. smiley men dog larmer det en del mere... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katalysator...
  • #2   6. apr 2008 Det kan ikek have givet pisse meget.. Men self hvis den har været beskadiet så er det nok derfor du kan mærke forskellen

• #3   6. apr 2008 self når den er faldet sammen,så trækker bilen ingen ting

• #4   6. apr 2008 Har engang skiftet det på en Suzuki Gr Vitara xl7 v6'er, der må jeg sige at da kattet var faldet sammen blev trækket betydeligt bedre med den nye - dog skal det siges at det giver ikke det vilde i HK uden .. Men efter den har fået ny kat trækker den bedre da der jo ikke er alt det lort til at spærre for udst gasserne smiley og det "aske" det pakker rimelig godt sammen smiley

• #5   6. apr 2008 tjo... den trækker betydeligt bedre end den nogen sinde har gjort før... og jo.. det er skam meget forskelligt fra bil til bil hva det gir... nogle gir det noget, andre ingen ting og så er der dem hvor det kun blir værre...

• #6   6. apr 2008 _ Mads J =SSJ= _ når du er 19 år og bilen er fra 99 må man jo gå ud fra du ikek har haft bilen fra ny så... Men det skal du selv om jo.. Hvis du mener er det jo bar fin fin

• #7   6. apr 2008 siger ikk at den ikk trak bedre fra ny... men den trækker bedre nu end den har gjort før mens jeg har haft den... nu du endelig ska være så smart... min kammerats 306 GTI fik da 4-5 HK mere da han fjernede sin kat... og den var ikk mere end et halvt år gammel, så begrænset hvor slidt den har været...

• #8   6. apr 2008 _ Mads J =SSJ= _ Nu du er så smart? Jeg siger bar det kan umuligt have givet det helt store på din "lille" motor.. self reagere de forskellige motore anderledes på det men de små motore for ikke den store effekt

• #9   6. apr 2008 Hvis du ikke kan tåle at noget siger dig imod så lad vær med at opret sådan et meningløst forum? Du kunen jo bar skrive det i dine logmenter istedet for

• #10   6. apr 2008 nej... har heller ikk påstået at den kører bedre end den gjorde fra ny... men den køre bedre nu, end da jeg fik den... og ja... kan godt ligge 2 og 2 sammen og sige at en GTI motor nok har mere at byde på og derfor noget større betydning end på min motor...

• #11   6. apr 2008 kan skam sagtens tåle nogle siger mig imod... men bare ikk når de ikk ved hva de snakker om... du kender jo ikk min bil, så hvordan kan du udtale dig om det..?? eller er du altvidene..?

• #12   6. apr 2008 Jeg tager en uddannelse som mekaniker for at vide hvad jeg snakker om.. Der er ingen grund til at blive sur.. og jo jeg ved skam godt at det at man fjerner en kat og intet andet gør ikke giver det helt store på din bette motor

• #13   6. apr 2008 er skam ik sur... men kan bare ikk se hvordan du kan udtale dig om hvordan og hvorledes på min bil da du aldrig har kørt i den... så kan du jo ha skruet nok så mange biler, og læst nok så mange bøger... men min "lille" erfaring er da at selv 2 biler med samme motor og det hele kan opføre sig MEGET forskelligt, eller er det helt galt..? men nu gider jeg heller ikk bruge hele aftenen på at diskutere min bil.. smiley så længe jeg selv sys og "ved" at det kun er blevet bedre, så kan jeg jo være godt tilfreds..? smiley

• #14   6. apr 2008 Ja self.. og det er helt rigtigt 2 identiske motore kan køre forskelligt.. Hvis du er glad er jeg glad.. god aften

• #15   6. apr 2008 hehe det godt.. for jeg er glad... og ville da ikk være glad for at høre du var sur.. smiley god aften til dig oz da...

Kommentér på:
katalysator...

Annonce