{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Sorento van Vs. Kia Pro-Cee´d
  • #1   7. apr 2008 Det er jo 2 vidt forskellige biler, men jeg ville klart vælge ceed'en.. Den er i en helt anden liga mht. kvalitet og køreegenskaber, og så ser den pisse godt ud som 3drs..

• #2   7. apr 2008 Ceed, den er mega fed og så er der jo 7 års garanti og billig forsikring

• #3   7. apr 2008 ellers kan jeg tilføje at sorento'en er en dejlig og stor bil.. ok kraft, og god at køre i, men de er noget kedelige indvendigt..

kender ikke ceed men de ser godt nok godt ud smiley

• #4   7. apr 2008 Maria F:
    der er ikke noget i de 2 biler der er ens.. altså cerato'en

er lærling ved på værksted hvor vi blandet andet er autoiceret kia værksted.. og mit indtryk er helt sikker at sorento'en stadig er en "gammel" kia. altså virker meget billig.. både inden i og i motorummet..
    hvor ceed'en både alm og pro er blevet mere europæist og de bliver osse designet og bygget i europa. plus de 7 års garanti osse helt sikkert er et plus..
    så uden den mindeste tvivl ville jeg vælge pro ceed'en osse et frækt design.. og den store diesel trækker osse helt kanon...

• #5   7. apr 2008 og de sorento'er jeg har kørt i har osse haft ringe kørerenskaber..

Kommentér på:
Kia Sorento van Vs. Kia Pro-Cee´d

Annonce