{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.405 visninger | Oprettet:

Vurder en gammel Daihatsu.. {{forumTopicSubject}}

Det er gokarten i min profil.

Karosse:
300.000km, lidt rust i skærmene og andre småsteder, men intet kritisk rust. Synet i september 2007, og bliver synet igen til sommer, HVIS den bliver sat til salg. Bunden er pæn.

Det skal ikke være løgn at der skal lægges lidt arbejde i karossen før den er pæn - det er også derfor jeg er interesseret i at komme af med den. Rust er noget jeg ikke har tålmodigmed til at rode med smiley - gid jeg havde det..

Motor:
1.6 fra applause, kørt 120.000km, bruger intet vand, bruger lidt olie ( normalt, når de køres "friskt" ) Siden km 90.000 er der "garanti" for at den har kørt på god olie. Kender ham der har ejet den før. Den har kørt på enten Castrol Edge 10W60 og senest Castrol Magnatec 10W40. Olieskift altid overholdt. T-rem ved 74.000km. Friske tændrør.

Manifold uden katalysator medfølger ( 113hk og dybere/højere lyd fra udstødningen ).

Gearkasse:
1.3 med 160.000km på sig. Slidt syncromesse ved 3. gear, men ellers ingen problemer.
Venstre knokle-led lige skiftet til helt nyt.
Højre trækaksel skiftet til lettere brugt.
Ny gearolie.

Modifikationer:
Blåt instrumentbræt-lys, fra dioder.dk ( toyota-kit )

Omdrejningstæller ombygget så den virker permanent.

Recaro DesignerSport sæder. Førersæde slidt i sidestøtterne ( der er ikke hul, men puderne er mast sammen )

Sparco rat med 40mm spacer. Dejlig kølig metal gearknop.

40mm H&R fjedre m. gasstøddæmpere.

Polyurethan bøsninger i undervognen ( bedre styre-respons )

Applause bremsekalibre, renoverede for halvanden år siden.

Black Diamond bremseskiver: ventilerede og krydsborede, købt hos Camskill.co.uk - friske bremseklodser.

Bagbremser: standard - de får friske bakker til sommer, gider bare ik skrue i det her kolde vejr smiley
Venstre baghjulsleje skiftet sidste år.

2" Rustfri udstødning ( mejeristål ) - Simons mellem og bagpotte, ej rustfri, men sat sammen med klamper. Udstødningen er 4 år gammel, så der er kommet overfladerust, men det er nu ikke farligt smiley

Servostyring taget fra applause, modificeret så det passer på Charaden. Fungerer 100% som det skal, og det er fandme lækkert smiley

Lav en vurdering, for jeg ved ikke hvor i verden vi er henne..

Mvh... smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurder en gammel Daihatsu..
Kommentér på:
Vurder en gammel Daihatsu..

Annonce