{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilsælger
  • #1   11. apr 2008 HEj navnebror: Kig på Biløkonom.. En udvidelse af MArkedsføringsøkonom

• Kasper O
    Kasper O Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 192
    #2   11. apr 2008 Hejsa.. Men for at blive bilsælger kræver det at man er uddanet biløkonom, for mig virker det bare mere som om man er projektleder eller lignende og ikke en sælger..!

• #3   11. apr 2008 Bilsælgere har ikke en egentlig uddannelse.. Men Biløkonom er fremtiden inden for det

• #4   11. apr 2008 En generel salgsuddannelse er tit nok. Man kan også gå lagerekspedient-vejen - det er det jeg er i gang med.

• Kasper O
    Kasper O Tilmeldt:
    feb 2006

#5   11. apr 2008 Okay, hvad hvis jeg vælger at blive elev i f.eks en virksomhed hvor jeg beskæftiger mig med salg, f.eks. Fona.. Er der så mulighed for at jeg på et senere tidspunkt kan blive bilsælger uden at sku være biløkonom? For føler ikke alt det med markedsføring tiltaler mig..

• Kasper O
    Kasper O Tilmeldt:
    feb 2006

#6   11. apr 2008 Esben: Hvad mener du med general slagsuddanelse?

• #7   12. apr 2008 @Kasper O:

Dårligt ordvalg. Mente bare at der ikke er en specifik bilsælgeruddannelse, som det også er blevet nævnt.

• #8   12. apr 2008 bare søg.. der kræves ike en skid foruden at kunne sælge sand i sahara smiley

god personlighed.. godt snakke tøj thats about it.. men hvis man vil ind og få en god løn og lidt mere spændende stilling så skal man som sagt have biløkonom uddannelsen. tager 2½ år kun..

• #9   26. maj 2008 Jeg snakkede med Ford i Svendborg. De krævede at man var god til matematik og man kunne snakke med mennesker. Ellers ingenting.. Bilviden er også et plus smiley hehe.. Men biløkonom er det bedste. det er en super uddannelse

• #10   26. maj 2008 er rigtig fed uddannelse.. men igen elevplads er krav og lidt svære at finde..

jeg overvejde den.. men kom ind noget før på multimedie designer.. så nu laver jeg lidt ting.. men sælger bare alt andet end biler smiley hehe..

• #11   13. jun 2008 Biløkonom er klart bedst. Gider du ikke det, så gør som jeg, tag den bilsælger uddannelse som hedder Handelsassistent-salg med spciale i auto. Der er ikke plads og fremtid i bilbranchen til tågehorn uden uddannelse, som tror at det bare handler om at snakke, de bliver pillet fra i fremtiden, tro mig....

• #12   13. jun 2008 T T> det kommer mest an på skills.. JA udanelse gør det nemmere første gang.. efter det er det kun skills, resulter og erfaring der tæller..

men skifter du job og AR uddannelse.. så har du jo meget emmere ved at få en højere startløn smiley

Kommentér på:
Bilsælger

Annonce