{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KN og Syn?
  • #1   31. jan 2005 Fik min synet med det sidste år i november - altså et KN Injection kit.

• #2   31. jan 2005 den har lige været oppe at vende på forummet, prøv at lave en søgning.

Ellers skift til det originale, så er du da sikker

• #3   31. jan 2005 Det er ikke alle der blir busted på det... Jeg gjorde ihvertifald ikke og jeg har motherfucker filter på og shit den brøler.... Synsmanden sagde ikke noget til det, men de er meget forskellge!

• #4   31. jan 2005 Jeg fik ikke min synet med det... Mit system var ændret i forhold til standart.. Nå nå fint nok tænkte jeg.. Den gik igennem miljøkontrol med filteret.. Jeg skrev op hvad han fik den op på i den måler.. Jeg sku så til omsyn fordi jeg sku sætte den standart luftkasse på og kører ned og vise dem at den var på nu.. De lavede en ny måling og denne gang var den højer end før.. Ergo min var rener i udstødning med K&N i forhold til standart.. Jeg sagde til synsmand jeg syntes det var åndsvgat jeg sku give penge for et omsyn når han alligevel ved jeg kører hjem og sætter det på igen, da min også kører længere på literen med det på.. Og det var i sidste månede

• #5   31. jan 2005 Jeg fik min Kadett synet med K&N injektion kit. Uden problemer. Sagde heller ikk meget til mit udstødning, der er 2½ tomme. og siger lidt lyde

• #6   1. feb 2005 han sagde heller ikk noget til min...

Kommentér på:
KN og Syn?

Annonce