{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Gemmer computeren ens kørsels? A4 1997 {{forumTopicSubject}}

Hey.
Min bil køre lidt underligt, og skal ud til en i vejle imorgen, og have ham til at kigge på den (Chippe den om, ender det nok med)
Men vil bare gerne lige vide noget inden.
Tog kørekort i en PUG 206, oplevede at den gik ud da jeg trætte på koblingen, spurgte så min køre lærer hvorfor, han sagde så at det var fordi computeren havde gemt eleverns kørsels, og han bare skulle tage strømmen fra batteriet og så sætte det til igen, så ville den nulstille.
Altså den gemmer hvordan man køre, og tilpasser benzin og lufttilførelsen efter det.
Gør en Audi a4 fra 1997 også det? For den kære sgu lidt speciel for tiden, og det passer lige med at strømmen har været taget, og jeg har kørt lidt "Speciel"

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gemmer computeren ens kørsels? A4 1997
  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 296
    #1   13. apr 2008 Har hørt om computeren på nyere biler kan konfigurere sig selv ind til personens kørselsbehov.... Men nej den gør det ikke "meget"....

Er noget med hvor hurtigt den gasser op iforhold til hvordan personen normalt gør det.... men det bliver nulstillet ved fuldgas foreksempel....

• #2   13. apr 2008 Hmm ja har hørt om at på en Supra Mk3 f.eks. der kalder man ECU'en for en Intiligent ECU, så hvis man montere et andet filter så kan "lære" at det er monteret istedet for et normalt..

Kommentér på:
Gemmer computeren ens kørsels? A4 1997

Annonce