323 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Poli Poli

så....nu er jeg så blevet stoppet 3 gange på en måned af padderne...og bedt om at puste...de må da snart forstå at jeg ikke drikker og kører....måske fordi det er en dårlig coctail(get it?)...haha.... første gang var de okay flinke hele vejen igennem, anden gang var de gnavne til de opdagede jeg ikke havde drukket og tredje gang var de bare gnavne hele vejen og begyndt at påtale ting der skulle fjernes....hvad er der dog med dem? hehe.....

næste gang jeg ser en polibil, er det her sgu hvad der sker...hehe...

http://www.stupidvideos.com/?VideoID=888

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Poli
  • #1   3. feb 2005 i forhold til dig? Arh...tror jeg næppe...hehe....

utroligt at sådan et monster ikke bliver stoppet oftere...måske fordi de ikke kan se dig gennem ruderne...hehe....

• #2   3. feb 2005 de bliver suverænt glade...hehe....

måske en god ide det med billetterne...:-)

jeg blev spurgt om jeg skulle med over til DHB(som tilskuer self) og om det havde været hyggeligt sidst og alt muligt mærkeligt da jeg blev stoppet anden gang....hehe.......

• #3   3. feb 2005 Så slet ikke nogen til DHB sidst....der er jo security på som VMAX selv han ansat.....de stoppede mig og gik amok, fordi jeg kørte 150-70 ned ad en af de tomme landingsbaner....hehe...der var sgu en del der gjorde det og de fik sgu også reprimander.....men altså....det var en af de helt tomme baner...så jeg er ikke et af de fjolser der er til fare for andre, ved at blære sig i en menneskemængde....

men når vi afholder træf, som f.eks. det ved centeret i Kolding, september sidste år, der kommer de bare og kigger...og hvis folk ellers lader være at køre sindssygt på p-pladserne, sker der ikke noget ved det....

• #4   3. feb 2005 bilen skal vist bare være indregistreret....ved faktisk ikke om de så tjekker om det der står på papiret passer...men du kommer nok til nogle tests af bremser osv....sikkerheden er i top derovre....

• #5   3. feb 2005 så hvis din bil ellers er i orden, tror jeg ikke det er et problem...:-)

• #6   3. feb 2005 okay....cool.....

• #7   3. feb 2005 puha...sad og ventede på bilen sku bevæge sig...havde nok li lidt for meget volume på til det videoklip gg
    men ja tror oz du skal skynde dig ud af landet. men klart du er utilfreds. jeg er kun blevet stoppet en gang, til noget ulovligrace...de bad mig vente 20 min. mens de kunne tjekke 5 andre biler før mig....nederen! især når de ik havde en skid på en

• #8   3. feb 2005 hehe...yndlings...;-)

men trist det med poli....

• #9   3. feb 2005 Jeg synes at det er totalt sindsygt at ligge og køre sådan nede til dhb...ræset skal kun være på selve banen...hvis man vil ræse, så kunne man have meldt sig til...jeg er ligeglad med at det var en tom bane eller ej...det er stadig dumt...håber virkelig at de kører 0 tolerance i år, så alle dem der kører mens de er fulde eller bare generelt ryger ud hvis de bliver opdaget.....

og til dfb er de sq ligeglad med motor og bremser...det samme til dhb...prøv fx at tjekke starletten eller den 2 motors corolla..de kører da med standard bremser...ihvertfald så vidt jeg ved! smiley

• #10   4. feb 2005 så er jeg nok sindssyg, kenneth......det må du undskylde...stemmerne i mit hovede spurgte om jeg ikke nok ville....hehe...

griner det med bremserne...det vidste jeg sgu ikke...hehe...

• #11   4. feb 2005 grunden til at jeg synes det er sindsygt er jo at det er så mange andre pisse stive mennesker...og så kan det altså hurtigt gå galt! smiley

• #12   4. feb 2005 jeg ved hvad du mener....jeg kører og drikker af princip aldrig....men du har ret...en eller anden stiv stodder kunne jo være kommet i vejen på en eller anden måde...eller forsøgt at gøre mit "stunt" efter....men jeg blev nu også truet med klipning af armbånd osv...hehe...

Kommentér på:
Poli

Annonce