Sidespejl ødelagt side af bilen. {{forumTopicSubject}}
Hejsa BG
På motorvejen for en uge eller to siden, faldte glasset og lim/tapen af mit 6 mdr. gamle m3 spejl. I det, det falder af rammer det min dør og laver to store mærker i døren, så man kan se det lyse maling under min sorte lak.
Nu har jeg kontaktet carlab hvor produktet er købt, og de vil gerne give mit et nyt glas, men producenten vil ikke anerkende at det er deres fejl.
Dvs. jeg nu står med to "hakker" i min dør..
Hvad gør man så? kan det være rigtigt at jeg skal acceptere at jeg selv skal betale for at få rettet de 2 "hakker" ?
Som en side kommentar vil jeg gerne lige sige at uniq import er et lorte firma! Er meget indebrændt på dem!
feb 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 953
Hold dig nu til emnet, og skriv et pænt brev til carlab og går dit erstatningskrav gældende, hvis du kan bevise at det er sket pga. spjelet var i stykker...
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 2.042
Medmindre du kan bevise at deres produkt havde en fejl - Så hænger du på den
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 176 Svar: 2.933
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 232
Hvordan i alverden skulle jeg selv kunne ødelægge lim/tapen på spejlet ?
TT.
Jeg havde sku forventet at når man laver et produkt der uprovokeret falder fra hinanden efter at have siddet og kørt med en bil i ca. 3 mdr. så sku de fandme ha lov at gi' mig et nyt glas og sørge for at få rettet skaderne op.
Hvis jeg laver et produkt til et hus, der gør huset brænder ned og det kan bevises det er min fejl, så er det sku da mig der hænger på skaden.
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 686
men kan 100% følge dig i det er ærgeligt og det
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 418
hvorfor er uniq import lorte firma?
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 232
Martin A - RØV flabet dame man får fat i når man ringer til dem og elendig serivice.. gider ik tænke mere på det, så bliver jeg bare mere sur..
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
Jeg er indehaver af UNIQ-Import.
Vi har et aldeles glimrende ry, og vel nok noget nær branchens bedste support og kundeservice.
Så skulle vi ikke prøve at få på banen præcis hvad dit problem er ??
Det er jo let nok at svine andre til, hvis ikke man skal fremlægge sagen, og høre begge sider !!!
Paw
UNIQ-Import
Sidespejl ødelagt side af bilen.