{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Nissan S14 generele spg.?... {{forumTopicSubject}}

Går og drømmer lidt om sådan en S14, sys den er voldfed selvom den har et par år på bagen... Men et par spørgsmål angående bilen generelt:

1) Hvad ligger afgifterne ca. på? gerne folk der har hentet (passer vurderingen fra SKAT)?

2) hvordan er de at skaffe rep. dele til herhjemme og hvad prisleje ligger delene ca. på (snakker vi SMC-priser eller mere)?

3) hvor tuningsvillig er bil + motor evt. (holdbar)?

4) hvad løber sådan et dyr på ltr.?

5) forsikring tør jeg ikke tænke på...:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan S14 generele spg.?...
  • #1   18. apr 2008 1 - afhænger af mange ting! alder, stand, KM tal, højre eller venstre styring osv... spørg Ortega omkring afgifter på højrestyret S14 og S14a

2 - lur mig om ikke Nissan kan skaffe dele til den! helt billige er de nok ikke. men bilen er heller ikke Nissans billigste! den er bygget med omhu og det er kram! det går ikke bare i stykker...
    du for ikke brug for stumper som du gør på en golf... (ikke for at svine golf)

3 - afhænger af din pengepung, men jo der kan "nemt" hentes hk ud af en Sr20det motor. intercooler og anden udstødning er et skridt på vejen. derefter begynder det at koste knapper

4 - afhænger igen af dit højre ben

5 - prøv ETU, de plejer at være billige nok med den slags biler. den er jo oplyst til 200hk så det er jo ikke helt galt igen...

• #2   18. apr 2008 men sådan for mere specielle spørgsmål, så skal du snakke med David her --> http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=18583

jeg kender kun lidt til den, fordi jeg selv har gået og overvejet sådan en satan. rigtig fed bil.

• #3   18. apr 2008 vil lige prøve at skrive til Ortega, men takker so fare...

• #4   18. apr 2008 ETU tager ikke biler med mere end 110hk hvis du er under 25 mener jeg.

• #5   18. apr 2008 ja prøv at snak med David/Ortega.

der er noget med at de har svagheder omkring 200.000km
    turboen går vist i smadder deromkring ofte og så var der også noget andet jeg ikke lige kan huske...

men som jeg har fostået det, så er det ellers endnu en solid japansk bil i "luksusklassen" den har været dyr engang jo!

• #6   18. apr 2008 Mikael --> ja det er helt korrekt...

men nu ved jeg ik hvor gammel han er?
    hvis man er omkring 25 år kan man vist godt forsikre 200-300hk ved dem til en fornuftig pris.

• #7   18. apr 2008 er kun 20/21.. men det er også kun en "drøm" indtil videre.. hehe, men polo er godt nok kedelig, selvom den er trofast...

• #8   18. apr 2008 mads --> hehe kender det godt...

er også selv 20 og drømmer også! enten S14A eller Supra

men nu må vi se..!

Corolla'en er også fin nok indtil videre, men det kunne da være max lækkert med en S14'er eller en Supra!

jeg syntes man for meget bil for pengene med 200sx S14! Turbo motor, tunings potentiale og baghjulstræk alt sammen til en pris der svarer til afgiften på en Supra TT

• #9   18. apr 2008 nemlig, præcis samme tanke her...hehe... Sys bar supraen er alt for dyr, medmindre man havde pengene, og har sparet op til en S14, så men må se ..:D

• #10   18. apr 2008 Ja for faen.. kan slet ikke vente til jeg får min.. iiiihhhhhhh

Kommentér på:
Nissan S14 generele spg.?...

Annonce