959 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Race iaften??"
race iaften
hvor der race henne af iaften viborg er jo rukkey til den 8. sep istedet
hvor der race henne af iaften viborg er jo rukkey til den 8. sep istedet
Skrevet af: jannik j - 1. sep 2012
Spar penge på din forsikring
apr 2004
Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
nov 2003
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 629
apr 2004
apr 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 40 Svar: 118
apr 2004
apr 2004
sep 2002
Følger: 15 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 88 Svar: 318
aug 2003
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 101 Svar: 1.211
sep 2002
Følger: 15 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 88 Svar: 318
jan 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 111 Svar: 770
aug 2003
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 101 Svar: 1.211
Er der så nogen der møder op??? Gider ikke køre der ned og så der ikke er nogen:-( Var der nede sidste fredag og der kom kun EN her inde fra.
jan 2004
jan 2004
Og nej thomas jeg gør ikke grin med dig eller dine holdninger.. al respekt for du prøver at få lavet noget lovligt ræs.. men jeg kan personligt ikke se logikken i at lade være med at køre for "så kan det ske der måske sker noget engang i fremtiden" du har arbejdet 5 år på det.. hvor langt er du nået?.. sig til F(j)ogh at hele danmark stemmer på ham hvis han får lavet lovlige baner så skal du se ting og sager.. stopper du med at køre så får du dem aldrig presset til at tage initiativ..
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 294
jan 2004
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.312
Men når der rent faktisk er én herinde som har set lyset og tænkt at lovlige forhold til race må være jeres allesammens 1. prioritet, så finder jeg det en kende komisk at I gør så tykt grin med Thomas og det arbejde, der øjensynligt er lagt i projektet.
Set i lyset af episoden med dem der blev kørt ned på Brønshøj torv og andre steder, så har jeg selv ingenting til overs for Jer, som kører race på offentlig vej.
At I vil køre race er jeres hobby, I skal have lov at dyrke den men det giver jer ingen ret til at gøre det ulovligt.
Hvis jeg kan lide at skyde med mit haglgevær, men jeg ik har råd (og det har jeg sjældent) til at gå på bane med det, så stiller jeg mig jo ikke ud på fisketorvet vel??? Og tuder i stor stil, når andre siger det er ulovligt.....og sidst med ikke mindst, det er INTET argument at så må andre (politikerene/myndiheder) jo give mig en bane......
Sorry guys, men måtte bare lukke luften ud til Jer, som kører russisk rulette på vejen og gør grin af dem, som vil ændre det til det bedre.....
Ses derude.....
jun 2004
jan 2004
jun 2004
Jeg er enig, det er både pinligt og lamt af de implicerede politikere (lokale som højere oppe) at de ikke vil gøre mere for at give Jer bedre muligheder. Jeg er 100% sikker på at var I alle en sammenslutning (klub eller lign) der kunne henvende sig og sige I ville leje KTI eller en anden bane, så åbner de dørene, også fredag/lørdag. Udbud og efterspørgsel! Men der skal være et mere solidt grundlag en 5 gutter en fredag aften....
En ting er hvis politikerne ikke er interesserede i det, men jeg er ret sikker på at de er meget interesserede i at få det væk fra offentlig vej.
Min sammenligning var helt præcis og på sin plads! Hvorfor? For nogle måneder siden kørte jeg på cykel kl. 22:30 på Naverland i Glostrup og var nær blevet et liv mindre pga. en meget hurtig Civic som med rygende dæk tog turen ca. ½ m. forbi mig. Havde jeg i det tidspunkt været ude for at dyrke MIN hobby, så havde det været en meget hullet Civic bagefter!!!! Get my point? Selvom det ene er indre by (brønshøj) og I kører på afsides veje, så er risikoen for at ramme andre til stede og det er aldeles UACCEPTABELT!!!
I har som alle andre et valg, enten følger I reglerne indtil den dag, I har hjulpet til med at lave dem om så I lovligt kan dyrke Jeres hobby eller også bryder I reglerne og blir lovløse og så synes jeg det er fint, hvis der bliver drevet klapjagt på Jer for at få det stoppet.
Derfor er mit synspunkt at I alle burde hjælpe Thomas m. fl. til at få ændret de love og regler, så I får mulighed for det, og jo flere I er jo bedre men indtil da bør Jeres sunde fornuft sige Jer, at så holde man snitterne fra kagefadet! Så dér hvor vi grundlæggende er uenige er, at jeg TROR på Thomas' måde og du gør ikke. Og selvom jeg ved at jeg ikke kan gå på fisketorvet for at øve mig med riflen, så finder jeg ikke en baggård på nørrebro istedet men lader være og sparer op til en tur på bane istedet. Spørgsmål er hvad man vil? HVis det i virkeligheden handler om at I gør det fordi det er spændende og farligt at gøre det på offentlig vej (og det kræver lidt mod at indrømme det) så synes jeg det er fint hvis policen gør alt for at nappe Jer....
Håber andre vil bruge denne diskussion til noget og det ikke kun er dig, Marthin, som læser dette....
Men tak for snakken anyway og respekt for at du modsat mange af dine frænder tør åbne munden!
Anders
jun 2004
Og hvis alle troppede op ledet af en talsmand (hørte jeg Ladathomas melde sig) så ville det sgu give genlyd!
Og for pokker hvor kunne det skabe røre at lave en lovlig brænder midt på rådhuspladsen til stor glæde, skræk og rædsel for vores allesammens Søren Pind!
apr 2003
jun 2004
Og jeg kan kun være enig med Jer, det gælder om indenfor de gældende regler at finde en måde, hvormed det kan lade sig gøre. Derfor kan jeg kun fordømme at man piver over at man ikke bare "får" og "får" og når man ikke gør det, så må man godt bryde loven??
Det er en forkælet holdning, ingen kan bruge til noget.
Tænk hvis alle sagde: Hvis jeg/vi ikke får .... så gør vi det bare ulovligt og alligevel...
Men jeg kan da kun håbe på at disse debatter giver Ladathomas flere folk, der vil arbejde for det samme...
nov 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 42 Svar: 91
Kort sagt syntes jeg at det er en skide god ide som Christian K kom med.. se nu af at få aftalt et tidspunkt. OG SÅ MØD OP!!!
Jeg ville selv gerne møde op... men kommer fra Nordjylland.. men alle be unge som vil køre turen for at komme derover syntes jeg nu virkelig skal gøre det..
GO FOR IT.. BAMBI
apr 2003
nov 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 42 Svar: 91
apr 2003
jun 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 1.443
Lodsejere, politi og kommune frygtede at det ville trække ulovligt race til, at der blev kørt på vejen. Det lykkedes at overbevise dem, og derfor fik vi lov til at køre, og da det forløb fint er der en chance for at det kan gentages i løbet af i år. Hvis folk i stedet begynder at bruge den specifikke vej bliver deres formodninger derimod bekræftet, og så er støtten fra den side helt sikkert væk.
Jeg siger ikke at folk ikke skal køre race, men find et andet sted at gøre det.
apr 2003
apr 2003
jun 2003
apr 2003
Hvis de synes det var okay så kan jeg ikke se hvorfor det ikke kunne ske lidt flere gange..
jan 2004
Angående med at bruge eksisterende baner osv så hvis i læser henke's leder så er antallet af "støjdage", som betyder 4 biler eller mere på banen, blevet reduceret så det er langt fra muligt at få lov til det hver weekend, eller ja bare hver anden.
Personligt ville jeg sku være villig til at smide 50-100kr for indgang til et aflukket område hvor man kunne køre ræs.. for hvem bruger ikke 10 gange så meget på en tur i byen fredag lørdag?... Der er på intet tidspunkt sagt at vi skal ha en bane lige nu lige her og det skal være gratis.. Jeg er ikke selv den store forretningsmand og ved ik det vilde om hvor meget larm der må være diverse steder, men det kan da ikke være umuligt at få lavet en bane med brugerbetaling man kunne bruge i weekenden.. så var der i det mindste ordnede forhold som måske kunne gøre at flere folk fik lyst til at komme og se på evt. prøve kræfter mod andre bilejere.
jan 2004
undskyld mine sure opstød men et eller andet fjols har lige smadret mit ene fælg mod en biltrailer
jun 2003
Vi kan da håbe på at det sker nogle flere gange i år, men hele denne diskution går på at forklare folk, at de ikke skal ødelægge den mulighed der er for det, ved at køre race der når de har lyst.
Race iaften??