{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Ang. forsikringspræmie beregning {{forumTopicSubject}}

Min corsa gsi er blevet total skadet, samme dag på vej hjem røg bundproppen ud og den smed olien. Nu siger forsikringen at jeg ikke kan få mere end 30 pga. motoren er færdig, motoren fejler intet, har ikke kørt en meter uden olie.

Sidst jeg spurgte herinde fik jeg afvide at de slet ikke skal bekymre sig om motoren da de ikke køber den, men selv karossen. Samme svar fik jeg fra en anden taksator end ham der taksaerede den.

Nu skriver de et brev hvor jeg skal forklare hvornår bundproppen rød ud, nogen herinde der har en ide om hvorfor de vil vide det? og om det kan gøre forskel om bundproppen røg ud i forbindelse med uheldet eller efter, jeg skal nok betale en ny bundprop, og det er i mine øjne det eneste problem, da motoren stadig kører fint, grunden til de siger den er slidt er at de gassede den meget op på værkstedet efter der var kommet olie på, så ryger den naturligvis, dette har værkstedet set.

Så egentlig burde det være underordnet hvorvidt den rød ud samtidig eller efter ulykken mener jeg.

Søren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. forsikringspræmie beregning
Kommentér på:
Ang. forsikringspræmie beregning

Annonce