{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler lidt nye stemmer! =)
  • #1   7. feb 2005 Må man spørge hvorfor du gør det??

• #2   7. feb 2005 Nu i er ved det, så smut da osse lige forbi min og giv en kommentar

• #3   7. feb 2005 Fordi det her er Dk`s Største Børnehave!!! Andet er der ikk at sige!!!

• #4   7. feb 2005 Ehm, nu kan det så godt være at det er et rimelig dumt spørgsmål. Hvorfor vil du så ha alle børnene til at give stemmer, og give en kommentar? det er da lige meget med en barnlig stemme, er det ik? smiley

• #5   7. feb 2005 Jov det har du skam ret i mester!! Det blir vi ikk uenig om, ved godt at det lyder gennerelt men ja det er ikk det jeg mener, det står der ikk, men sys bare at man møder fjolser herinde næsten hver dag, og ja det gider jeg ikk længere!! størstedelen af folk er herinde på sammen grundlag som dig og mig nemlig at vise bil og snakke fornuftigt! smiley men deler min mening med mange, ihvertfald folk jeg kender!

Er her nok mest for at Hi.Speed folk lige kan se min bil!

• #6   7. feb 2005 Jeg giver dig også ret i at der er mange små drenge herinde.. Meget endda... Der er fyldt med små drenge der bare sidder og hygger sig med at sidde og oprette forældres biler, og give dumme kommentare.. Så er noget til det punkt, hvor det er lige det der fylder mest i min dagligdag.. Selvfølgelig tager jeg da imod ideer til minn dyt, da jeg ik har lavet det vilde med den. Men ik stemmerne.. Et godt eksempel.. Før jeg begyndte at stemme fair, der lå min bil næsten på 6.50 i gennemsnit. Og efter jeg er begyndt, der er den faldet til 6,23. såeh..

• #7   7. feb 2005 Hejsa Steffen

Men hvorfor vil du have stemmer og meninger, hvis du smutter snart? Så er de vel ligegyldige?

Folk er herinde af vidt forskellige årsager og der går rigtig tit børnehave i den, det kan vi kun være enige i. Desværre skygger det for den procentdel, der gerne vil snakke mere fornuftigt og seriøst om den fælles interesse.
    Men det bliver aldrig bedre af at melde sig ud, det bedste man kan gøre er at hjælpe til med at forbedre det, man ikke bryder sig om...

Mvh. Anders

• #8   7. feb 2005 Helt enig igen Anders!! Kan nemt følge dig!!

Pointen er at jeg gerne vil have lidt bemærkninger til mit lille projekt! og det gør jeg så nu!!
    Hmm en anden grund er at jeg ikk længere ønsker min bil udstillet længere, hvis man kan sige det sådan!

Går nok næremere undercover fremover! =)

Kommentér på:
Mangler lidt nye stemmer! =)

Annonce