RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiesta xr2i
  • #1   7. feb 2005 Jeg tror der er rent mel i posen, problemet er bare at den er til salg på en anden side, og når den har været her lidt tid på siden, bliver der sikket skrevet i teksten at den er til salg. Det har man set før.

• #2   7. feb 2005 Jeg tror ikke den er fake..

Han skriver:

Kameleon farvet rød/guld/grøn

Man kan ikke se det grønne på nogen af de bilelder der.. Men der er grøn i den lak.. Kender den godt..

• #3   7. feb 2005 men så drop billedet med tilsalg skiltet.. og tag et nyt..

• #4   7. feb 2005 Hold kæft hvor er folk mærkelige herinde. Bilen ER hans, nu ved jeg lidt om hvad der er lavet på bilen da jeg kender ham som har hjulpet ham med og lave den. Så enten vil i ik ha den ind fordi der står et til salg skilt i forruden på bilen eller også er i bare mærkelige. Det er sgu og hænge sig i bagateller, men det må i så om. han får helt klart velkomst point herfra.

• #5   7. feb 2005 så var det ikk bare mig!!!

• #6   8. feb 2005 Hans far har ligesom en virksomhed hvor der kommer temmelig mange mennesker forbi, hvofor så ik sætte en skilt i bilen mens man alligel ligger og feder den på sofaen? Var der nu en der ville gi det som hanvilel ha var der nok bare kommet et nyt projekt.

• #7   10. feb 2005 Jeg kender ham ikke, men ved hvem han er. Om han gider ha hans bil herind eller ej, kan vidst være lidt ligemeget. Men i afviser altså en bil hvor man kan skimte et til salg skilt i ruden på, men man godtager fint fint en passat stationcar TOTALT standard. YUHUUU siger man så. Eller folk laver computermanipulerede billeder af deres bil og siger sådanvil ejg måske lave det eller måske sådan hvad med bare og vise hvorn bilen ser ud?????

• #8   11. feb 2005 Mikkel : Nu var det ik kun møntet på dig, men tag sådan som ham der startede tråden her, nu jeg ik ekspert på passat men hvad er der lige lavet om på hans? Der er så mange som laver manipulerede billeder, ok fint så kan folk se hvorn deres bil kan komme til og se ud, men hvis de ligger dem på her så lad da være og brokke sig over man kan skimte et prisskilt, du kan jo ik engang se hele prisen.

Jeg nu ik sur på dig, så der er nok noget du har misforstået, vi har bare ikke samme meninger hvilket også er fair nok.

Men jeg stopper her.

Kommentér på:
Fiesta xr2i

Annonce