Andre der har problemer med etu/rene t {{forumTopicSubject}}
Ja bestilte en ansvarsforsikring til min bil og kontaktede etu's afdeling på sjælland, fik fat i en mand ved navn rene timm og han tilbød mig en pris på 6200 årligt, men men skuffelsen var stor den dag girokortet kom ind af døren og det lød på 9500.
Kontaktede ham og han benægtede alt og sagde at det jeg sagde var løgn.
Ville høre om der er andre der har prøvet det samme med denne mand? evt så man kunne samle sig en sag imod ham.
Her er en kopi af den mail jeg har sendt etu i dag i håbet om de vil gøre noget.
Hej etu.
Jeg er en ung mand som havde hørt godt om jeres firma blandt andet pga jeres lave priser på bilforsikring.
Jeg kontakter pr. tlf Rene Timm og beder ham om et tilbud på en bilforsikring.
Han tilbyder mig en ansvarsforsikring til en årlig pris på 6400.- jeg er meget overrasket da den pris ligger en del under normen i branchen, så jeg spørger ham endnu engang om det kan være den rigtige pris. Jeg får et stort ja som svar.
Efterfølgende må jeg rykke ham en del gange for at modtage mit forsikringsbevis men efter en tid lykkes det.
Jeg udfylder beviset og ringer endnu engang til rene da jeg er i tvivl om selvrissikoen, her oplyser han igen prisen på 6200 hvis min selvrissiko var 6000. dette syns jeg ikke var urimeligt.
Jeg får indregistreret min bil og går så og venter på min police, da den efter en måneds tid dukker op bliver jeg noget overrasket over at se en pris der istedet for de 6200 er på hele 9500.
Jeg kontakter straks rene for at høre hvori fejlen består, han ændrer meget hurtigt karakter og vrisser nærmest af mig og siger at den pris har jeg skrevet under på (hvilket jeg HELT SIKKERT IKKE HAR) og at han taler med mange kunder om hvordan deres præmie ser ud efter et år eller 2. Men hvorfor skulle jeg ringe og bede om et tilbud og så bede om prisen der er gældende efter et år...
Efterfølgende har jeg set mig om på nettet efter andre der har været i samme situation og minsandten om ikke jeg finder andre i samme båd, nogle har dog været heldige at få tilbudet skriftligt og har kunnet hænge ham op på det.
Jeg mener bare at det er at lokke kunder til under falske forudsætninger og er i skrivende stund meget sur og føler mig godt snydt!!
Jeg syntes det er synd at et ellers velomtalt firma skal omtales dårligt på grund af denne mand, og han er min eneste mulighed for at blive forsikret i jeres firma da jeg bor på sjælland.
Jeg håber denne mail vil gøre jer opmærksomme på "problemet" og håber da også at i vil hjælpe mig til at få forsikringen til den lovede pris.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.735
Jeg havde samme problem i Trekroner som jeg er hos... Men jeg var så heldig at have det hele på skrift, så det endte med at jeg fik forsikringen til den pris jeg var blevet lovet.... Så jeg har fuld kasko for 8900 om året, og om 2 år så bliver jeg elite billist, så snakker vi små 6000 om året...
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 77 Svar: 1.083
dec 2005
Følger: 48 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 415 Svar: 2.059
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.833
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 98 Svar: 454
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.833
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 77 Svar: 1.083