{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Coupé ?
  • #1   27. apr 2008 Pisselækker og velstyrende bil.. Ville noget holde mig fra turbo-versionen...

• #2   27. apr 2008 ja mega lækker bil, og jeg vil deog vælge den med turbo, du kan jo altid opggradere den og få over 300hk

• #3   27. apr 2008 Jeg er sikker på at drengene fra Coupé-klubben vil påstå noget andet. Find et godt eksemplar og du er rigtig godt kørende.

Og selvfølgelig skal man ikke holde sig fra turbo-motorerne, de er aldeles glimrende, både 16V Turbo og 20V Turbo, sidstnævnte lyder helt fantastisk med sine 5 cylindre..

Kig efter rust, elektriske udfordringer og i tilfælde af 20V Turbo, så undersøg lige med tandremsskift, da det er forholdsvis dyrt.

Læs eventuelt mere på http://www.coupefiatklub.dk og http://www.fiatklubdanmark.dk

.

• #4   27. apr 2008 Den er italiensk. Samlet med en spade og en hammer i en lade. Det føles i hvert fald sådan når man sætter sig ind i en. Men ellers et stykke legetøj med lidt tuning. Og som John skriver. vælg en turbo. Og helst 16V modellen da 20V modellen har lidt skavanker.

• #5   27. apr 2008 Som jeg lige skrev. lad være med at se den som noget der er samlet til perfektion. Og alting sidder fast. For sådan forholder det sig ikke i den. Næsten alting rasler løs i kabinen. Tingene knirker og knager og hvis man har købt bilen med ønsket om den perfekte bil bliver man aldrig helt tilfreds desværre. Men er den købt for sjov og spass så er det et godt valg

• #6   27. apr 2008 Alle biler har deres skavanker og Fiat er hverken bedre eller værre end andre. Køb bilen hvis det er den dit hjerte banker for. Lad være med at lytte til hvad andre siger.

Btw. kan jeg kun sige en ting, 20V turbo smiley

• #7   27. apr 2008 16VT

Plusser:

Nem at tune på
    Suverænt træk
    Bedre økonomi end 20vt

Minusser:

Koster tit det samme i forsikring som 20v
    Større udbud af 16VT end 20VT, dvs. sværre at sælge.

20VT

Plusser:

Lyden fra de 5 cylindre.
    Trækker sindsygt hele vejen
    Holder værdien væsentligt bedre end 16VT
    Fåes i flere special modeller.

Misusser:

Bruger lidt mere benzin
    En smule dyrere at eje
    Dyrere at servicere

• #8   27. apr 2008 Simon, det er som man tager det ikke... jeg har personligt aldrig oplevet en Coupe der fra fabrikken var samlet ordentligt og jeg har efterhånden set min andel vil jeg mene. Der er ALTID noget der ikke er skruet helt fast og der er altid bøvl med elektronikken. F.eks kan der tit forekomme en fejl på elruderne, omdrejningstælleren, kabineblæserhastigheden ect. I mine øjne er det byggesjusk. Og sådan har det sgu fra midten af 70'erne og frem til i dag.

Men 100% enig, hvis du mener det er en fed vogn der kører godt og den lige er dig. Så køb den. Du vil ikke fortryde det et split sekund. Men du skal bare huske at tage de småting med der nu engang er på en bil som efterhånden har en del år på bagen.

• #9   29. apr 2008 Jo jo VW mand men de fejl eksistere jo på alle biler. Der er altid en finger du kan sætte, lige meget hvilken bil man snakker. Det handler om hvilken erfaring man selv har med de forskellige mærker. F.eks. kommer jeg lige fra en fransk bil og det synes jeg er noget værre lort. Til gengæld har jeg flerekammerater med franske biler som aldrig har haft problemer overhovedet. Jeg kender til gengæld også mange med tyske biler som har haft mange problemer, selv om det skulle være så godt at køre tysk bil!

Det er dumt at høre på hvad mener for det er 100% bygget på fordomme og erfaringer. En mand som har haft gode erfaringer med et bestemt bilmærke vil helt sikkert købe det samme næste gang, mens manden som har haft dårlige erfaringer vil prøve noget nyt.

Kommentér på:
Fiat Coupé ?

Annonce