{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

audi a4 stationcar. 1998 {{forumTopicSubject}}

hey med jer kloge mennesker smiley

mine bedsteforældre står og skal af med deres audi a4 stationcar fra 1998 og ja det er 1998
det er en 1,8 den er rød. ik noget særligt udstyr
den har elruder abs alm centrallås originale "grimme" alufælge..
den trænger til en kraftig rengøring. og den ville se ny ud med en polering.

den har KUN kørt 54000 km og nej det er ikke en skrivefejl
den har fået ny kobling og ny gearkasse inden for de sidste 1000 km stadig med 2 års garanti på disse dele..

nogen der har den fjerneste ide om hvad man kan forlange for sådan en fin bil som egenlig ik fejler noget overhoved ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  audi a4 stationcar. 1998
  • #1   29. apr 2008 Et sted omkring de 140.000 vil prisen nok være for den....

Det er sjældent at se en bil med 10 år på bagen med så få kilometer... Hvis den kommer til at ud som næsten ny når den bliver solgt, dvs, rengøring og polering, så vil de 140.000 nok være en rigtig pris for den.

• #2   29. apr 2008 vis man fx, går ind på bilbasens bilvurdering. så skriver den at den højest kan koste 98000 syntes bare det er ALT for lidt for sådan en vogn ? jeg ligger personligt mellem 150.000 og 190.000 vis man sammenligner med andre af samme slags og km der er til salg ?

• #3   29. apr 2008 kim m. helt enig rengøring osv ville få prisen på den til at stige markant..
    men syntes stadig nok at omkring 150.000 er en fornuftig pris ? ps. gearkassen blev heller ikke skiftet pga." dårlig kørsel af gamle mennesker.." det var en fejl på bilens batteri. der gjorde at den lækkede syre ned på gearkassen sagde de ved audi og audi betalte gearkassen da de lige havde skiftet det batteri 4 måneder forinden. bilen er ikke slidt. den er bare møg beskidt. smiley 150k er vel en okay pris ?

• #4   29. apr 2008 tja syntes jeg osse jeg har gjort smiley efter min egen mening burde den koste omkring 150k- 168k det er vel en fair pris for en bil uden skader ? men som bare trænger til en omgang pleje smiley som ikke har gået ret mange km..

• #5   29. apr 2008 lyder okay og sidde den til salg for 150. Det skader jo ikke og prøve.. men tror det kan blive lidt svært og få mere for den da det er en gammel vogn, os selvom de ikke har gået ret meget.

• #6   29. apr 2008 omkring 120.

Kommentér på:
audi a4 stationcar. 1998

Annonce