{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.525 visninger | Oprettet:

Morten M
Morten M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Chrome / guld maling {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en god autolaker som har prøvet at male chrome. Jeg har et lidt sjovt projekt som ikke er bil relateret. Sagen er den jeg har fået mig et helt C3PO suit fra Star Wars, men det er rå glas fiber skaller som skal have en gang guld. Det er ikke ret meget forskelligt fra en spoiler eller en MC-kåbe, bare udformningen af emnet...

http://flashchrome.eu/ - galleri - plastic

Jeg har søgt på nettet og fundet en masser sider med selve malingen, men ikke en maler som rent faktisk har prøvet det.
Er der nogle som kender en dygtig, men også rimelig billig maler?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chrome / guld maling
  • #1   29. apr 2008 ville det ik være bedre at få den forchromet /for gyldt i stedet? så er det gjort om igen og helt nyt jo? bare en tanke? ellers forstår jeg ik helt dit spørgsmål (:

• #2   29. apr 2008 Mon ikke Starpaint.dk kan henvise dig til en der kan?

• Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    mar 2007

#3   29. apr 2008 Jow... at få den forgyldt ville være super, problemet er bare, at jeg ikke kan finde nogen som gør det her i DK. Man kan få det gjort i USA, men det koster spidsen af en jetjager, samt jeg skal helt sikkert betale told og moms igen.
    Derfor kom jeg til at tænke på chrome maling. Suitet skal jo bagefter have nogle effekter i forma af olie spild, rust og alm vejr og vind.
    Jeg har prøvet at bruge Bilka's billige "plastik cote" men den tørrer ligesom ikke helt. Jeg vil gerne have et ordentligt slut produkt, da suitet er en kopi af en original fra Lucasfilm.

• #4   29. apr 2008 der er der nogen der gør det i dk. sæg på de gule sider.. ellers er der custom-tuner.de de gør det (: - det i tyskland. der har jeg gode erfaringer med (:

• Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    mar 2007

#5   29. apr 2008 Kender mange som forchromer på alm metal, men ikke på plastic eller glasfiber.
    Aner ikke hvad "chrome plating" skulle hedde på dansk, så hvis I kender det rigtige udtryk eller evt et link vil det være super...

men ellers, tak skal i have - god hjælp og lige hvad jeg manglede smiley

• #6   29. apr 2008 der er en i glostrup som forkromer, forgylder og kobber belægning i metal.

• kenneth ø
    kenneth ø Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 206
    #7   30. apr 2008 Morten M
    Som Tammer siger så tror jeg at CustomColors kan lave det du søger

Kommentér på:
Chrome / guld maling

Annonce