{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Organasation bag træf {{forumTopicSubject}}

Hey folks

Efterhånden som interessen for biler stiger mere og mere både blandt de unge og gamle, jamen så stiger nødvendigheden for at vi kan vise, vores fine biler frem også.

Men efterhånden som der bliver lavet træf, syntes jeg at manglen på seriøsitet og gåpå mod stiger.

Jeg har derfor taget intiativet og forsøger hermed at oprette en organasation hvor vi vil varetage folks trang og lyst til træf i Danmark.

Vi vil tage os af at lave træf, samle de nødvendige tilladelser, annoncere det på div. Bil sites og trække folk til. Og samtidig annoncere div. Bil blade som kunne have interesse i at skrive om det.

Hvis det viser sig at lykkedes, og tilmeldingen til de træf vi laver stiger, så vil vi forsøge i fremtiden at lave konkurrencer med præmier.

Hvorfor jeg skriver det her?

Jamen det er ret så simpelt. Det er ikke et one man show, og jeg søger derfor nogle friske mænd og kvinder som har lyst til at deltage i dette, og være en del af en organasation som forsøger at fremme opmærksomheden på vores kære på biler, og gøre det til mere end en sub kultur blandt de almene danskere.

Jeg søger derfor:

Mænd og kvinder.

Over 18 år.

Har kørekort og bil.

Har en god portion sund fornuft.

Og nogen der vil bruge lidt af deres fritid på dette.

Hvis dette skulle have nogen interesse for nogen, hvilket det burde da vi er ret mange bil glade mennesker i Danmark. Jamen så send mig en mail på Fog@Fossen.dk - Eller kontakt mig via MSN på Free-@ofir.dk

Håber på jeres støtte.

Med venlig hilsen

Per Frederiksen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Organasation bag træf
Kommentér på:
Organasation bag træf

Annonce