{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

skal politiet bestemme???..... grrrrrr {{forumTopicSubject}}

hey med jer,håber i havde en fed aften igår!!.... næste gang de forpulede strisser svin kommer,hvorfor fanden bliver vi ik bare holdende??... de tror at de bestemmer/og skal altid spille så smarte de svin... så kan de lære det,og vi snart skal have et sted og være...
det danske politi er nogle små tøse drenge,nogle små 8 klasses elever!.. sorry,fik lige raset ud ;O(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal politiet bestemme???..... grrrrrr
  • #2   12. feb 2005 Hej gutter

Min erfaring siger mig, at hvis man spiller flink og venlig samt snakker pænt, så kommer man ret langt og kan få "lov" til en del, også overfor politiet. Men spiller man kong gulerod og kalder dem nogle klaphatte, så bliver der retfærdigvis ikke givet ved dørene.

Jeg har sgu tit oplevet policen være lidt uretfærdige men oftest har de en god grund, nemlig at de kender til bilfolket og ved hvad der følger med....men det er rigtigt, hvis 20 gutter med biler opfører sig pænt og ordentligt på en offentlig parkeringsplads kan man sagtens blive holdende men vis først nogle personer spiller op til dem eller raser ud på policen fordi de dukker op, så bør man nok forsvinde......hurtigt!

• #3   12. feb 2005 mr.o det rigtig nok,men er sempelthen så pisse træt af dem,blev stoppet for ik så længe siden af en æggeskal,så ville han have jeg havde snakket i mobil som jeg ik havde,han så ind-ud bakke,så blev han flov fordi han kunne se jeg ik havde ringet,så kigge han på hele bilen,og begyndte med mine lygter/tonede ruder som jeg har fået tilladelse hele vejen rundt og have pga sygdom,fik kaldt ham idiot og fik en bøde oveni på 1000kr samt ved og ryge med på stationen til en gang kaffe og kage!!...

• #4   12. feb 2005 volvo freak,kan du ik bare blande dig uden om?? du ik alt for klog og høre på,og det kunne du lide og vide,men det har jeg altså!!....

• #5   12. feb 2005 giver os anders ret,men syntes de blander sig i alt for meget,bare fordi folk de står og hygger sammen!!! men det andet de laver er ok.

• #6   12. feb 2005 Michael A>> Jeg kan da sagtens se at du må føle dig forfulgt men måske er det bare et spørgsmål om at du må prøve at lære at styre temperamentet for jo mere du hidser dig op og sviner dem, jo værre går det dig....

jeg er også blevet stoppet i en ulovlig dyt, men ved at være rigtig flink (læs: fedtede svagt), så slap jeg for noget som helst, han så ovenikøbet at øsen ikke var lovligt men som han sagde "jaja, det så jeg ikke"....

Så cool down og prøv at være nice istedet, så tror jeg de behandler dig markant anderledes....

• #7   12. feb 2005 og ja, de blander sig og som der også stod i et tidligere indlæg i dag, hvis smarte gutter så spiller op og kommer med kommentarer, så lukker de showet prompte...

• #8   12. feb 2005 okay det lyder ik dårligt anders!!... men ja det sgu nok rigtigt nok ;O) i længden er man nok selv ude om det!!... så det må man jo prøve.

• #9   12. feb 2005 og huske at sige til de andre på pladsen, at når/hvis de dukker op, så byd dem på en kop kaffe istedet for at råbe af dem....det virkede engang til et MC træf og det endte med at en betjent tog en tur på min cykel (som så var ulovlig, men det sked han pænt på)....

Så midlet mod deres indblanden er ingen dækafbrænding, burnouts, ringe og en høflig tone.....

• #10   12. feb 2005 hehehe ville jeg godt have set!!!..... nåh jeg vil smutte,fik lige raset lidt af,så det jo fint nok.. hav en god aften til alle!

• #11   12. feb 2005 ilm

• #12   12. feb 2005 Tilladelse................??

Kommentér på:
skal politiet bestemme???..... grrrrrr

Annonce