{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

*solgt* ?? {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan det være at folk, stadig har bilerne stående her inde i galleriet, i deres navn efter at de er solgt?? kan da godt forstå at der er fotoalbum med biler man har haft tidligere.. Men hvis bilen er solgt, så lad da den ny ejer bestemme om han/hun vil have oprettet bilen her inde, eller i det mindste tage æren for deres ny indkøbt bil selv.. 3 biler på forsiden af bedste bedømte biler her inde er *solgt*??. Troede egentlig ikke at man, måtte have en andens bil udstillet offentligt.. Syntes bare at det er total dårlig stil, og det ødelægger stemme systemet her inde..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *solgt* ??
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   3. maj 2008 Man må gerne ha en bil herinde, som man ejede da den blev oprettet og senere solgt.. Men man må ik oprette en solgt bil... Og ja de burde ik kunne være på bedst bedømte osv, men vi må sq lære at leve med det smiley

• #2   3. maj 2008 altså jeg kan godt se det usmarte i det men jeg kan nu godt selv lide at se på hvad andre har MEN også hva de har haft
    og så kan man som regel læse lidt om hvad de syndes om de forskellige og sådan det syndes jeg er hygge nok

• #3   3. maj 2008 Ja helt sikkert, sidder også og surfer blandt bilerne.. Men det kunne godt laves sådan, at hvis der står; solgt i teksten, så kan man ikke stemme på den mere, og den ikke længere var med i stemme systemet.

• #4   3. maj 2008 Som om stemme systemet nogensinde har fungeret.. hahaha.. Hvis jeg giver dig høj giver du så mig..

Who cares. Ydermere er det et galleri.. nyd du bare billederne..

• #5   3. maj 2008 ja man kunne lave så istedet for at gå ind og slette kunne man gåå ind og trykke solgt så blev den taget ud af alt men bilens "profil" var stadig inde på ens bruger

• #6   3. maj 2008 Yes Anders J.. kanon ide!! så skal den bare forlægges en web-master.

• #7   3. maj 2008 grunden til at folk ikke sletter er vel at man "mister" de point som man har vundet i udfordringer og derfor ikke kan give ret mange velkomst/afvise point...

• #8   3. maj 2008 Jeg slettede min Skoda Favorit da den blev totalskadet.....

• #9   3. maj 2008 stemmer systemet er jo en stor joke.

hvis man give en lav stemme til en bil, der mege grim, kan man jo være sikker på og får 10stk lav igen, af vedkommeden og dem ham/hun kender.

Jeg er da ligegalde med hvad folk synes om min bil, så længe jeg er er glad for den,.

jeg kan da godt tage kritik,

Og vi har jo være vores smag.

• #10   3. maj 2008 Hva man har gået og lavet den fra et vrag til en kanon fin bil og så solgt den.
    Må man sp ik stadig vise sit værk frem og de kommentare den har fået i tiden løb?
    Eller er det den nye ejer der skal ha at vide hvor flot et stykke "arbejde" han har lagt i bilen?
    Synes det er latterligt med folk der køber en "færdig bil" og "glemmer" at nævne de ik selv har/ka røre en finger på den når folk siger "Fuck den er godt bygget af ham der.."

• #11   3. maj 2008 hvorfor skal det her emne op så mange gange, har folk virkelig ikke andet at give sig til, ind at brokke sig over hva folk har af biler ?

• #13   3. maj 2008 Det er jo derfor der er et Fotoalbum.. ned i et album med de solgte biler.

Kommentér på:
*solgt* ??

Annonce