{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Import af G3 2.0 GTI {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Ja jeg skal til at have bil og ville spørge om det nu kunne betale sig at importere en golf 3'er. jeg har en ven der sankker flydende tysk samt bil til transportering bare jeg betaler benzin og en autotrailer, så der er ingen problemer der.

Har kigget på : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=45438229&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.modelDescription=2%2C0+gti&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minPrice=3000&maxPrice=4001&country=DE&transmission=MANUAL_GEAR&siteId=GERMANY&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&colors=BLACK&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1

Eller. vr6 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=43125700&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.modelDescription=VR6+&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minPrice=2000&maxPrice=4001&country=DE&transmission=MANUAL_GEAR&siteId=GERMANY&features=ALLOY_WHEELS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1

Er det ikke smartest og vælge gti'en ?

da det er min første bil og den er også en hel del billigere i indregi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af G3 2.0 GTI
Kommentér på:
Import af G3 2.0 GTI

Annonce