{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

kobling og gear knas {{forumTopicSubject}}

Hey.

Har fået mig den orange civic som kan ses i min profil for en uge siden.
Og den er nu udemærket, men koblingen og gearet driller af helvedes til. Det skide irriterende. Vil prøve at forklare så godt som muligt hvad problemet er, og så håbe på der er nogen som kan hjælpe lidt til med hvad det er.

Sælger har informeret mig om at der er skiftet kobling og gearkasse for 5 mdr siden. så det skulle nu være nyt nok.

Men, når jeg kører, og bilen selvf er i gear, så det som om det rasler en smule, og når jeg så trykker pedalen ned, kan jeg mærke i foden at det sådan "kradser" på pedalen. Håber i forstår. Men hvis jeg så triller uden bilen er i gear, og jeg så trykker koblingen ind og ud, så der ingen ting, det kun når den er i geatr, så på vej op til inden koblingspunktet kradser den. Ved ikk rigtig hvordan jeg ellers skal formulere mig.

OG så den skide svær at få i gear når man kommer op i høje omdrejninger, og nogen gange, selvom koblingen er helt nede, så når jeg skal skifte, så børster den bare for sygt tænder. Altså som hvis jeg ikke havde koblingen i bund og prøvede at skifte gear.

Det er virkelig frustrerende at køre med, og er jo bange for der er noget i stykker som bare bliver værre hvis jeg ikke får det lavet.
Er der nogen der kunne forestille mig hvad det kan skyldes? Sælger sagde at han aldrig havde haft de problemer(selvfølgelig), og at jeg evt kunne prøve at udlufte koblingen og fylde væske i beholderen i højre hjørne i motorrummet hvadf det så end er for en beholder.

Men hvad mener i det kan skyldes? jeg er meget forvirret...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kobling og gear knas
Kommentér på:
kobling og gear knas

Annonce