{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

RASERI.... {{forumTopicSubject}}

Undskyld men jeg bliver nødt til det!...

Med 7 cm frigang under en fuldt pakket og probbet Honda civic, var vi 4 unge og friske personer der satte kursen mod Frederikshavn for at nå færgen til Oslo i Norge. klokken var 5 da vi begyndte turen frå Århus mod Frederikshavn med 70-80 km i timen(mere var livsfarligt). Det var seriøst som Bambi på glatis... efter turen der op var jeg fuldtstændig udmattet af at styrer kontrat og have fuld konsentration på vejen der var forude for at undgå sne dynger.
Efter at have været der i 10 min får vi at vide at færgen som vi skulle med, ikke turde at lægge til ved kajen fordi det blæste for meget, men der var et håb om at den kunne ligge til i løbet af formiddagen. Det skal siges at klokken her på dette tidspunkt var 9.00.
Så 2 timer efter går vi op til informationen for at høre ad... De fortæller så at alt Færgesejlas fra frederikshavn er instillet og alle færger der var i området var sejlet tilbage til oslo og gøteborg hvor de kom fra...
Vi bliver så lidt sure og får da at vide at vi højst sandsynligvis ikke kan kommer med en færge før på onsdag...
Vi bliver enige om at det hele er okay, for de kan jo ikke gøre for at vejret er sådan som det er, Men vi forventede da at vi så ville få vores penge tilbage... 3500.- MEN næh-nej... Det vil de ikke. og de var slet ikke til at rokke sig...

Her kører man pisse tidligt om morgenen, og resikere Liv og Lemmer og så vil de ikke engang lave et tilgode bevis, som de da i det mindste kunne gøre....

GOD DAMN'IT jeg hader Stena-line lige nu...!

Undskyld folkens, det blev til en lang historie. men skulle bare ud med den... vi er da kommet hjem i god behold igen... men kør stadig forsigtig på motorvejen. Der ligger mange sne-dynger som bare kommer rimelig pludselig!

Over and Out - Steen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RASERI....
  • #1   13. feb 2005 Ej det kan fandme ikke passe.. Jeg var eddermame blevet muggen hvis jeg ikke fik mine penge tilbage...!
    Ja pas på sneen på motorvejen.. ved marker eller åbne steder flyver sneen ind over vejen og det blir sq glat når det bliver trykket sammen. Har lige været på motorvej..


Kommentér på:
RASERI....

Annonce