{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Seat Leon 1,9 TDI - Afladeproblem {{forumTopicSubject}}

D. 13. marts 2008 købte jeg en brugt Leon fra 2004 hos en forhandler, og nu (efter godt halvanden måned) skal den allerede på værksted for 5. gang.

Problemet er, at bilen står og aflader batteriet kraftigt, når motoren er slukket. Der er ikke lys eller lignende tændt på bilen. Der er kommet nyt batteri på to gange, og de har skiftet noget ledningsnet, som de mente var årsagen og stod og aktiverede gløderørene/forvameanlægget, men problemet er der stadig.

Jeg har oplevet at køre en god lang tur, smutte ind at handle og efter et kvarter er den fuldstændig død. Batteriet ser ikke ud til at fejle noget. Jeg kan sagtens lade det op, pille polerne af batteriet for natten og så er der umiddelbart ingen problemer. Andre gange har den været død efter 8 timer på p-pladsen på mit arbejde.

Det er som sagt 5. gang, den skal på værksted nu, hvoraf de 4 har været nøjagtig det samme problem, og jeg er meget tæt på at kræve købet hævet. Jeg har sammenlagt måske kunnet køre i den i 12-14 af dagene, hvor jeg har haft den.

Hvad pokker kan der være galt? Havde den på et autoriseret Seatværksted i dag, og de mente, at det måske var generatoren, så nu ville de prøve at skifte den. Ellers kunne de ikke måle sig frem til nogle problemer.

MVH

K.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Leon 1,9 TDI - Afladeproblem
Kommentér på:
Seat Leon 1,9 TDI - Afladeproblem

Annonce