{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.366 visninger | Oprettet:

Nyt bundkar defekt, hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg købte og fik monteret et helt nyt bundkar til min ToyoToyota Carina E for ca to uger siden. Her for et par dage siden lagde jeg mærke til at den lækkede en hel del olie (efter en times parkering var pletten ca 20x20 cm). Jeg tog den så på samme værksted som jeg fik den monteret og han konstaterede at der hvor oliemåleren bliver monteret i bunden, at samlingen ikke var tæt! Altså ikke mellem måleenheden og bundkaret, men mellem bundkaret og der hvor man skruer måleenheden fast. Han lappede det midlertidigt med noget paknings halløj, men det jalp ikke rigtig.

Hvad er mine muligheder?
Jeg har betalt for at få det monteret. nu skal jeg betale for at få det skiftet igen, men det skal jeg da ikke selv betale? eftersom det er en fejl på varen, hvilke muligheder har jeg når jeg går op og brokker mig i dag. Jeg kan jo ikke levere det tilbage med det samme, da det sidder på eftersom jeg ikke har et andet. Og jeg kan jo ikke stole på at fejlen ikke er på de andre bundkar!?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt bundkar defekt, hvad gør jeg?
Kommentér på:
Nyt bundkar defekt, hvad gør jeg?

Annonce